Raport #2 Odliczanie do premiery PlayStation 4

Do premiery PlayStation 4 zostało mniej niż pięc dni, Zaczynam powoli dosyć mocno żałować tego, że złożyłem preorder na Amazonie, a nie w Gamestopie. W Gamestopie mógłbym spokojnie odebrać konsolę w nocy z czwartku na piątek o północy... a tak to jestem skazany na czekanie. UPS pewnie dostarczy paczkę dopiero w piątek wieczorem, a ja będę siedział cały dzień jak na gwoździach. Nie da rady nawet zliczyć ile w przeciągu paru ostatnich dni otwierałem stronę zamówień na Amazonie i sprawdzałem czy już przypadkiem nie wysłali konsoli przez pomyłkę. Cały czas jednak zamówienie ma status "Not yet shipped".

Cały czas eksploruję opcję z grami. Na PlayStation 4 biorę tylko wydanie pudełkowe Killzone: ShadowFall. To Xbox One będzie załadowany paroma grami na premierę. Jednak nie mam jeszcze preordera na Killzone'a. Sieć sklepów Target ogłosiła, że do 16 listopada ma promocję na gry i można kupić 2 i dostać trzecią za darmo. Uwielbiam tą promocję bo oszczędza 66%. Szkoda tylko, że kończy się przed premierą Xbox One. Mam po cichu jednak nadzieję, że ją przedłużą.

W ciągu tego tygodnia muszę ponadto podjąc ostateczną decyzję co zrobić z Xbox 360 i PlayStation 3. Póki co zapowiada się, że Xbox 360 trafi z mojego pokoju growego do sypialni. Mojej narzeczonej wytłumaczyłem to opcją oglądania Netflix i Video on Demand więc sprzeciwu nie było. Nie mam za bardzo co jednak zrobić z PlayStation 3. Pojawiła sie opcja sprzedaży konsoli do Gamestopu. Z jednej strony przydałaby się dodatkowa kasa, które obniżyłaby wydatek na konsole nowej generacji, ale z drugiej strony będą to grosze i po prostu żal mojej 60Gb edycji z początku tej generacji. Możliwe, że zawiozę ją po prostu do domu rodziców pod pretekstem dostarczenia im nowego odtwarzacza BR. Przynajmniej będą mieć coś innego niż tylko Wii. I w końcu będzie na czym pograć jak do nich pojadę w odwiedziny.

Dodatkowo muszę jeszcze przejrzeć półeczkę z grami i pozbyć się wszelkich zaległych gier w które nigdy już nie zagram i pozbyć się ich w cholerę.

Ogólnie cieszę się bardzo, że w najbliższy piątek będzie wypłata :) I jestem maksymalnie wkurzony na fakt, że PlayStation 4 będzie posiadało DHCP na premierę, co zaś zapowiada brak możliwości nagrywania gameplay'u z Killzone 4 i z dashboard'a.

Komentarze