Gry, książki, filmy czyli kolekcja Zeratula...









Komentarze

Daniel pisze…
Nieźle, nieźle ;)
Pozdrawiam ;)
Anonimowy pisze…
A gdzie gry na PS3
Anonimowy pisze…
A już widzę co ich mało ;]
Anonimowy pisze…
a ja zlewam kolecjonerstwo, sprzedaje wszystko od jakiegoś czasu, jakiś gadzecik od czasu do czasu z ulubionej gry chętnie, ale same gry lecą na allegro ;p
~krak2610
Anonimowy pisze…
Elo :)
mógłbyś powiedziec co to jest to "Mass effect" ? jakaś ksiązka ? czy po prostu edycja kolekcjonerska
Zeratul pisze…
obie to ksiazki
Zwirz pisze…
Widać młócisz także na NDS ;) Niezłą kolekcja, można tylko pozazdrościć tego zbioru. Mój jest bardzo mały ;P Nawet wstyd się pochwalić a i nawet nie mam zamiaru kopiować, bo powiedzą, że pozer jestem :P
a zagrasz w condamned 2 i umiescisz filmik na "Jutłubie" :), bo ja mam 1 (na pieca) i... fajna, no i dosc straszna.