Krótko, bez namiętnie i bez polotu

Z Musiolem zrobiliśmy małą stronkę o trophies: poradniki, calaki, ranking, lista trophies... adres strony http://ps3trophies.er.pl

Jak już w komentarzu do poprzedniego wpisu napisałem. LUDZIE! Zanim zaczniecie się burzyć zapoznajcie się z obowiązującymi zasadami. Mam prawo cytować wypowiedzi innych. Nie mogę jednak zmienić wypowiedzi, muszę ją wyodrębnić (cudzysłów, kursywa itd.) i podpisać autora. O ile się nie mylę wszystkie te warunki spełniłem.

OGŁOSZENIE PARAFIALNE

Szukam sonyboja, z którym bym mógł się pokłócić i podyskutować (Czychu3 jeżeli to czytasz zgłoś się). Raz na jakiś czas chcę na sławnym blogu zamieścić awanturę bądź dyskusję na jeden z tematów w wojnie konsolowej. Oczywiście jak to w wojnie, nigdy nie dojdziemy do porozumienia, ale przynajmniej uroczo sobie podystkutujemy na koniec bez obrazy podając sobie wirtualnie ręce. Jeżeli zgłosi się więcej niż jedna osoba, wg własnego widzi mi się wybiorę kogoś lub nie.

Komentarze

Unknown pisze…
zeratul ps3forum.pl gry>baja edge of control! zajrzyj
arab pisze…
a może zechciałbyś porantować od czasu do czasu na ps3site.pl?

daj mi znać ;)

// arab