Wish u were alive

Spacerując sobie z moją dziewczyną ostatnio po mallu, ok nie spacerując... opróżniając swoją kartę kredytową by uszczęśliwić moją kobietę postanowiłem przejść bramę raju, z którego może i nie zostałem wygnany, ale po prostu sobie wyszedłem. Mowa tu o sklepie Gamestop, który to był moim numero uno przy prawie każdej podróży do malla.

Wchodząc zobaczyłem uśmiechniętą parę, która właśnie przygotowała się do zakupu Xboksa 360 i rozmawiała ze sprzedawcą o grach. O jakie to romantyczne - pomyślałem i obróciłem się o 90 stopni by doznać LOL'a. Otóż tuż obok nich, a teraz i także koło mnie stał TV stand z Xboksem 360. Stand wyglądał jak na zdjęciu poniżej.



Ok zdjęcie konsoli z RoD na różnego rodzaju targach czy w sklepach to żadna nowość. I każdy je widział, ale czy każdy z was widział to na własne oczy. Pewnie niektórzy tak. Nieważne...

Z dodatkowych informacji napomknę, że takie fotki robi moja komórka. Nie są one wybitne, ale dają radę :)

Dnia 15 czerwca roku pańskiego 2008 włączyłem konsolę Xbox 360 by poszarpać sobie na gitarze grając w Rock Band by powkurzać domowników. Zdziwiło mnie lekko, że zamiast napisu Rock Band pojawił się napis "Unplayable disc". No, ale nie przerażając się zbytnio otworzyłem/zamknąłem klapkę... po czym czynność powtórzyłem z 50 razy, by w końcu położyć konsolę poziomo i powtórzyć akcję kolejne 50 razy, by w końcu odłączyć ją z prądu... wstrząsnąć (ale nie zmieszać)... powtórzyć operację zamykania/otwierania klapki 30 razy by w końcu dojść do wniosku, że konsola mi się po prostu... spierdoliła.

Przez ostatnie 2 lata śmiałem się, nabijałem z płaczu ludzi posiadających konsole Xbox 360, którym psuła się ona nagminnie i nagminnie z coraz większą irytacją wysyłali ją do serwisu. Przez ostatnie dwa lata negowałem prawdy i nieprawdy odnośnie RoD udowadniając, że mój Xbox 360 wyprodukowany dnia 27 stycznia 2006 i zakupiony w marcu 2k6 jest maszyną niezawodną. A teraz stanąłem przed sytuacją, że jednak tak nie jest. Nie byłem załamany, nie byłem nawet zły... bynajmniej też nie byłem zbytnio szczęśliwy. Byłem natomiast rozczarowany... Rozczarowany byłem tym, że konsola ma nie doznała RoD. Gdyż jest to jedyna rzecz na którą mam jeszcze gwarancję.

Nie mogę nawet napisać, że mam w domu trupa, gdyż konsola działa. Śmiga w najlepsze... odpala każde demo z dysku, każdą grę arcade czy film z video marketplace. Padł jedynie napęd DVD.

Szybko zorientowałem się, że moimi jedynymi opcjami są zakup nowej konsoli, albo odesłanie starej do Microsoftu, zapłacenie $100 za naprawdę czytnika i roczną gwarancję. Jako, że jestem osobą myślącą irracjonalnie postanowiłem zakupić nową konsolę.

Wybór padł na Xboksa w wersji Arcade.

Dodam tylko, że był to lekko pechowy dzień dla mnie... najpierw padła mi konsola, a następnie dowiedziałem się, że cena bundla Rock Band'a w US spadła o $50 (w 4 dni po tym jak owego bundla zakupiłem). Nie wspomnę, że na następny dzień dostałem dwa mandaty... i rozwalił się charger do laptopa. No ale od czego ma się karty kredytowe :)



Decyzja ostateczna co do dzialającego/niedziałającego Xboksa 360... leci do Polski... szwagier naprawi sobie napęd i będziemy robić rozkurf.




I tak się zastanawiałem jak tu ponarzekać na ponad 2 letnią konsolę, która nadal działa... i jedyne czego doznała to awarii napędu spowodowanej z pewnością nadmierną eksploatacją. Ciężki orzech do zgryzienia.

Doszedłem do wniosku, że nie będę narzekał...



Czas na... LISTY CZYTELNIKÓW czyli NAPISZ DO KASI


konrado0905 napisał:

"Ludzie w poprzednim wpisie wylizali Ci dupsko, ale ja mam pewne zastrzezenia co do Twojej tezy. Wymienie jedno ktore najbardziej mi sei rzucilo w oczy. Twoja wypowiedz o kablu HDMI w zestawie dla PS3. O ile pamietam to CORE tez mial zwykly composit.
PS: W tamtym wpisie napisales ze cie jebia komenty. W tym napisales ze "Pozdrawiam wszystkich czytelników i jeszcze bardziej tych zostawiających komentarze!". Albo sie ma zasady, albo sie nie ma."


Otóż drogi konrado0905 zagłębiając się dogłębnie w twoje przemyślenia, muszę przyznać ci rację. I owszem wersja Core i Arcade posiadają zwykły compositE. Ale czy przypadkiem Microsoft nie dał graczom wyboru w postaci 3 wersji konsol z których dwie posiadają kabel HD? Chyba, że chcesz przyrównać konsolę Sony zarówno w wersji 20Gb, 40Gb, 60Gb i 80Gb do wersji Core Xboksa 360. Śmiało!!

Ponadto tak, podtrzymuję to co napisałem "Jebią mnie komentarze", ale posiadam odrobinę kultury osobistej by pozdrowić ludzi zostawiający je. Tak konrado0905 ciebie również!

t3zx napisał

Prowokuj, wytykaj wady, bądź bezlitosny dla durnoty panów w garniakach! Niech żyje wolność słowa!


NIECH ŻYJE!! VIVA LA FRANCE!!



OGŁOSZENIA PARAFIALNE

-brak-

Komentarze