Krótko...

Wczoraj chciało mi się grać w Bioshock, a moja dziewczyna chciała obejrzeć film “You, me and Dupree”. Oczywiście więc graliśmy... żartuję oglądaliśmy film. Dziewczę postanowiło sobie zrobić remont w pokoju 2 tygodnie temu. Obiecałem, że pomogę jej pomalować ściany, co uczyniłem z miejsca. W sumie pomoc polegała na tym, że wszystko za nią zrobiłem. W ogóle to chyba już nie raz o tym pisałem. Anyway, ma remont w pokoju, więc śpi u mnie w domu. Co noc ma jeszcze chcicę, Jasne, większość z was spojrzała by na taką sytuację jak na spelnienie marzeń. W moim przypadku jest inaczej. Jak nieliczni wiedzą miałem 3 lata przerwy od związków z kobietami i było mi z tym dobrze. Stworzyliśmy z koleżanką wspomnianą wyżej, całkiem udany póki co związek. Ale niestety zaczyna mnie męczyć sytuacja, że KAŻDY wieczór spędzam z nią i nie mam nawet możliwości podrapać się po dupie, o pierdzeniu do łóżka nie wspominając. Przez nasze akcje nocne wstaję niewyspany jeszcze bardziej. W tej chwili deficyt liczby nieprzespanych godzin sięgnął chyba 1000, i raz nie zapowiada się by to się zmieniło. Za 2 tygodnie wyjazd do Atlantic City, ale też z nią więc zamykamy błędne koło. Chciałem z kumplami jechać na ryby w piątek... okazało się, że dwóch nie może jechać, więc nici z men’s night i ona jedzie ze mną. A JA CHCĘ GRAĆ W GRY!!!



Remont jeszcze potrwa, bo co chwilę dostaję nowe zadania. Ciekawe kiedy będę nadrabiał zaległości przed zbliżającym się Holiday Season...

Acha, ale po co to w ogóle piszę? Bo jestem Polakiem, a Polak lubi ponarzekać, więc sobie ponarzekałem a przy okazji napisałem wstęp. Co to wszystko jednak ma wspólnego z dzisiejszym tematem mojego wywodu? Otóż nie znacie tematu wywodu więc nie macie pojęcia. Otóż ma wspólnego tyle... że odpalając (UWAGA!!) PS3 by obejrzeć film, sprawdziłem wiadomości. Jeden kolega napisał mi ciekawą wiadomość (przy okazji wspominał coś o pozdrowieniach, więc pozdrawiam go z grzeczności).

W ogóle to mam pomysł, skoro dla wielu z was tyle program czy blog znaczy, to możecie mi wysłać wiadomość via Xbox Live albo PSN pisząć iż chcecie bym was pozdrowił. Wracająć jednak do wiadomości. Otóż jej treść przedstawiała się w skrócie „Oglądałem twoje filmiki, nie dostrzegłem sakrazmu i dlatego kupiłem PS3. Po przeczytaniu bloga czuję się głupio. Chciałbym zostać twoim kolegą”.

Dobrze, że nie użył słowa kolega, bo jakby użył słowa przyjaciel to bym oszalał. Jednak spotkał mnie niemniejszy szok niż jednego osobnika z bash.org.pl

Pracuje na stacji benzynowej na noce. Zaczalem zmiane,nuda jak (...). Nagle wchodzi koles w czarnym garniturze,czarna koszula, laczki, z neseserem w rece. Bierze jakies wino i zastanawia sie nad wyborem prezerwatyw.Bierze Durexy Extra Safe,podchodzi do kasy w milczeniu, wyciaga stowke, kadzie na ladzie. Daje mu reszte, a tu nagle wpada taka siedemnastka i wola:
"Prosze ksiedza jeszcze chipsy"
3 godziny z szoku wychodzilem...

Po tym jak szok mi minął zacząłem się zastanawiać nad sensem robienia takich filmików. Gdyż skoro ludzie nie łapią tego, że są robione dla zabawy, to jak tu pomóc. I naprawdę apeluję nie wysyłajcie mi wiadomości na You Tube, bo ich nawet nie czytam. Nie mam najmniejszego zamiaru doradzać wam przy kupnie konsoli, telewizora. Ludzie ja naprawdę sobie jaja robię, nie należy tych filmików traktować poważnie czy się nimi sugerować. Zresztą wszystkie rozprawki na tym blogu mają jedynie charakter moich przemyśleń. Nie mam zamiaru nimi zmieniać świata, po prostu piszę co myślę. To, że sobie robię jaja z Sony nie oznacza, że firmy nienawidze. Nienawidzę jej za jej durną politykę przy konsoli PS3, to że gnoje Microsoft nie oznacza, że go kocham czy nienawidzę. Po prostu zwracam uwagę na rzeczy które nie podobają mi się. I nie piszę swoich wywodów by kogoś wkurzyć czy się komuś przypodobać, tylko po prostu, nudzi mi się w pracy...

Dzisiaj krótko, jutro będzie o fanbojstwie itd...

Komentarze

k pisze…
może nie długo wyrazisz swoje zdanie na temat ludzi którzy kupują GS albo grają notorycznie w CRAPY, a potem zawieszają michy że mają dużo GS ;]
Łukasz pisze…
Zeratul to co z notką o fanbojstwie ?? Jak chcesz możesz jeszcze opisać tych noobów z forum NEO+. Zaglądałeś tam ostatnio? Czychu podbija forum