ILOVEBEER

Na prędce tylko szybkie streszczenie wieczoru, gdyż nie ma czasu… Wczoraj skończyłem grać karierę na easy na mikrofonie w Rock Band. Musiałem przy tym zamykać okna żeby sąsiedzi z motyką i widłami nie przylecieli. Domownicy jakoś to znieśli, chociaż z pewnościa było im ciężko. Dam im teraz chyba chwilę wytchnienia i zanim zacznę znów śpiewać na medium, to pobawię się gitarą albo perkusją. Następnie przyjechała w odwiedziny ma luba, więc skończyło się granie w Rock Band. Aż nagle sobie przypomniałem, że dziś (tzn. wczoraj) z okazji urodzin mojego ojca bandzi wypuściło nową mapę znaczy starą... biedny Chill Out został tak popsuty.

Tak czy inaczej udało mi się ją namówić by pozwoliła mi zagrać jeden mecz, więc takowy zagrałem. Mapa mi się nie podoba i kropka. Nie będę tu się wdawał w żadne dyskusje z nikim.

Tak samo mi się nie podobają nowe gamer pics i theme. Microsoft be, Sony :* (oczywiście tylko jeżeli chodzi o theme)

Co potem robiliśmy zostawię już tylko dla siebie, gdyż zdjąłem ostrzeżenie, że strona może zawierać nieprzyzwoite rzeczy. (to tak w ramach lansu)

Miałem dziś pojechać Microsoft. I tak zanim zacznę, to chcę tylko napisać, że nie jadę po Xboksie 360 a Microsofcie. Jeżeli ktoś ma problem by odróżnić te dwie rzeczy, to bardzo mi przykro.

Nienawidze Sony, to chyba każdy wie jasno i wyraźnie. Nigdy nie ukrywałem, że ta firma i jej produkty są słabe i nie trafiają w moje gusta. Nie mówię tu o konsolach PlayStation, ale o aparatach fotograficznych i laptopach, itd. Ale miałem o Microsofcie, więc jedziem. Firma ta na swoje nieszczęście robi wszystko by wypaść profesjonalnie i rzetelnie. W końcu masa ludzi korzysta z ich produktów. Windows jest jedną z najlepiej rozpoznwawanych marek na świecie, tak samo Office czy Xbox. Niestety czasem firma stara się być zbyt rzetelna nawet w chwili gdy wyda produkt, którego nie można nazwać inaczej niż porażką. I trąbię tutaj do Windowsa 95, 98, ME i Visty. W zeszłym roku zakupiłem sobie fenomenalnego laptopa marki Sony Vaio z fenomenalnym system operacyjnym Windows Vista. Do dziś żałuję, że zdecydowałem się na tego laptopa i na ten system operacyjny. Zawsze bardzo lubiłem Xp i naprawdę uważam go za jeden z najlepszych systemów na jakich miałem okazję pracować. Uważam Xp za najlepszy Windows po Windowsie 3.11, nie wiem czemu więc po cholerę zdecydowałem się na słabą Vistę. I może gwoli wyjaśnienia dlaczego uważam ją za slabą, dlatego, że jest wolna i pamięciożerna. Jeżeli 1Gb RAM to za mało na słuchanie muzyki, zabawę w Photoshopie i przeglądanie internetu, a wszystko chodzi jak ja po 2 flaszkach to ja podziękuję. Nic dziwnego, że Vista póki co posiada marne 16% rynku, a 71% należy nadal do Xp. Nic dziwnego, że ludzie rezygnują z Visty i downgrade’ują do Xp w oczekiwaniu na Windowsa 7, które powinien ukazać się gdzieś w 2010 roku. Ale co z tą rzetelnością? Otóż to.





To chyba dwa najsławniejsze obrazki na świecie. Do tego możemy jeszcze dodać najnowszy...



O ile o RoD, to zupełnie inna historia, gdyż takiego nigdy nie dostałem. Stał się jednak symbolem firmy, symbolem którego nigdy by nie chciała mieć. Jasne firma jest rzetelna i informuje klienta o awariach systemu. Dodaje też zupełnie niezrozumiałe komendy, których nikt normalny nie zrozumie. I jeżeli pamięć mnie nie myli, a raczej nie myli gdyż ma pamięć jest zajebista, to tłumaczoni mi, że to nie jest wina systemu Windows, że lubił padać, a marnie pisanego na niego softu przez nieudolnych pseudoinformatyków. Cóż... może to prawda nie będę się kłócił. Może Windowsy są super, a wszystko wokół je psuje. Pytanie tylko co ma pomyśleć sobie zwykły szary użytkownik PC, który odpala kompa i chce wejść na moją stronę, a zamiast tego widzi niebieski ekran z ciągiem niezrozumiałych znaków. Pomyśli:

a) to wszystko przez ten róż na stronie
b) autor blog jest gejem
c) ziebany Windows

Wydaje mi się, że większość ludzi wybierze odpowiedź „c”. Zaraz a gdzie opcja o źle napisanych sterownikach? Otóż nie ma takowej bo nikt normalny nie pomyśli, że coś co przed chwilą zainstalował będzie psuło mu system. Sad but true... Ale ok.Wiecie co, to się da przełknąć. Nie korzystam i tak z kompa zbyt dużo ostatnio, konsola śmiga aż buczy, ale... bodajże w 2 wpisie pisałem o tym jak to bardzo jestem zadowolony z Microsoft Zune. Swoje zdanie zmieniłem po tym, gdy samoczynnie nagle wywaliło mi zawartość zune razem z softwarem playera. Następnie pojawiały się problemy z kopiowaniem piosenek z Marketplace, by skończyć na tym, że na 5Gb muzyki na Zune ( z 30 Gb dostępnych), nie działa mi żadna objęta Zune Pass. Działają jedynie zripowane albumy. Co jest śmieszne, wiele ludzi raportowało te same problemy i jedyne co tak naprawdę pomaga, to reinstall O/S zune. Dlaczego tak się dzieje? Nikt nie wie... Zune jest po prostu porażką. Chociaż opcje radia, Zune Pass i wireless są naprawdę fajne. Pytanie się pojawia, skoro Windowsy psują się przez nieudolnych programistów, to z kogo winy się psują Xboksy i Zune? Jeżeli wina jest po stronie użytkowników, gdyż kupili sprzęt po to by... grać w gry czy słuchać muzyki, no to wiele rzeczywiście tłumaczy. Tak czy inaczej Microsoft dlaczego twoje produkty w jakiś sposób potrafią zachwycać i ssać pałę jednocześnie?



Tak czy inaczej ja się poddaję i zaczynam się gorliwie modlić by apple jak najszybciej wydało oświadczenie o wprowadzeniu na rynek iboksa i zniszczyło konkurencję... W przyszłym roku czeka mnie zakup ipoda i macbooka. Mam dosyć marnych produktów Sony i Microsoftu.



A teraz mały bonus czyli KĄCIK ODKRYWCY



Sprawdzając wczoraj dojazd z New York do Washington DC natrafiłem na małą zmianę na google maps, po której to okrzyknąłem google po raz kolejny mistrzem mistrzów i geniuszem!

Być może większośc z was słyszała o tej opcji o wiele wcześniej, ja jednak jestem opóźniony i dowiedziałem się dopiero wczoraj...

Tak czy inaczej zapraszam was po spacer na Manhattanie!!

Wchodzimy na stronę http://maps.google.com/

Następnie wybieramy zakładkę „Get Directions”

Proponuję wpisać adres:

350 5th Ave 11726, New York, NY

Jest to adres Empire State Building

A jako docelowy

Ellis Island

Czyli wyspa na której znajduje się Statue of Liberty

Następnie klikamy na przycisk Get directions... by później kliknąć na pierwszy wybrany krok. Na mapie powinno otworzyć się zdjęcie... i już możecie dowolnie rozpocząć spacer... klikając na mapę i OBRACAJĄC ZDJĘCIE O 360 stopni.



Miłego zwiedzania



OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Ruszyła ponownie strona I LOVE BEES

http://ilovebees.com/

Mam nadzieję, że to coś oznacza!!

Patrzcie ile od 17 czerwca wysłałem wiadomości zwanych w Polsce sms.



Tak! Mam nieograniczoną ilość za dodatkowe $15 na miesiąc...

Komentarze