Reklama

Gamercard

niedziela, 24 listopada 2013

SHOWx4 Battlefield 4 na Xbox One

2 komentarze:

VerniQR pisze...

Witam.
Chciałbym zaproponować panu pewną ofertę.
Chciałbym się przedstawić. Z tej strony Krystian. Jestem z Warszawy i mam 16,5 lat. Poznałem pana szukając filmiku o tytule "PS4 Unboxing". Jestem można powoli tak powiedzieć "Grafikiem komputerowym". Chciałbym, także na początku powiedzieć, że jestem bardzo oznajmiony w kwestii programu Photoshop czy Cinema 4D. Od 1,5 roku robię zdjęcia, avatar'y, czy tła na Youtube. Zrobiłem dla ciebie tło, które nie jest za bardzo skomplikowanym tłem (Zrobiłem je w około 1,5h bo chciałem wszystko ładnie poprzycinać itp.) ale jest bardzo fajne jeżeli chodzi o przesłanie do nowych widzów na twoim kanale. Nie chcę za kolejne projekty jak i za ten żadnych pieniędzy od ciebie czy jakiś tego typu rzeczy. Po prostu lubię to robić i sprawia mi to przyjemność. Jeżeli moja praca ci się spodobała to możemy się umówić że będę takim twoim "grafikiem". Zrobię ci Avatar, Tło czy inne tego typu rzeczy jakie będziesz potrzebował. Myślę że jakoś się dogadamy. Poniżej masz link do pliku z tłem. Pozdrawiam

LINK : http://www.mediafire.com/download/5l5hsdajhgmbvhp/Background+Zar

Zeratul pisze...

Dzieki za propozycje, ale nie jestem zainteresowany.

reklama