Reklama

Gamercard

poniedziałek, 28 listopada 2011

Rachunek Sumienia Holiday 2011

Czas na kolejny rachunek sumienia czyli podsumowanie tego co postanowiłem kupić parę miesięcy temu. Oczywiście wspomnę o moich doświadczeniach z grami, by być może doradzić wam czy warto dany tytuł zakupić czy nie.

PS3
Uncharted 3: Drake’s Deception – Grę kupiłem i nadal mam w kolekcji, ale chyba nie potrwa to za długo. Gra jest wspaniała, ale moim zdaniem jest to typowy rental jeżeli kogoś nie interesuje multiplayer. Jedna z najładniejszych gier tej generacji.
Twisted Metal – Premiera gry przeniesiona na luty.
ICO and Shadow of the Colossus Collection – Gry a raczej gier nie sprawdzałem jeszcze.
God of War: Origins – Nie kupiłem wersji HD, grałem w te gry na PSP i są świetnymi tytułami. Doszedłem w związku z tym do wniosku, że nie będę wydawać pieniędzy na coś co już skończyłem.
Resistance 3 – Gra jest ok, ale jeżeli ktoś nie planuje spędzić dużo czasu w multi to gra jest typowym rentalem. Moim zdaniem dobra kontynuacja historii, genialny design miejscówek i ciekawa wyprawa. Kuleje jednak grafika miejscami, gameplay staje się nużący, a fabuła woła o pomstę do nieba. Gry się już pozbyłem, więc polecam ale jako rental.

Xbox 360
Need for Speed: The Run – Odpuściłem. Nie wiem czemu ale żyłem w przekonaniu, że za grą stoi Critierion. Jak się dowiedziałem prawdy to postanowiłem odpuścić.
Assassin’s Creed Revelations – Kupiłem i gram. Świetny tytuł. Asasyn jest chyba jedyną grą która może wychodzić co roku i mi się nie znudzi.Chociaż po skończeniu jej pewnie nie będę miał ochoty na dodatki. Multi też mi się podoba. Gra może posiedzieć dłużej w kolekcji.
Halo: Combat Evolved Anniversary – Kupiłem I dla mnie jako fana Halo jest to absolutny must have I mogę grę tylko I wyłącznie polecić.
The Elder Scrolls: Skyrim – Kupiłem I gram. Absolutny must have. Bez dwóch zdań to grę po prostu trzeba mieć.
Call of Duty: Modern Warfare 3 – Zrobiłem rental. Jako, że multi mnie nie interesuje, to po skończeniu single grę odesłałem. Fajny i krótki single Polecam jako rental.
Lord of the Rings: War of the North – Odpuściłem.
Battlefield 3: Limited Edition – Kupiłem I mam. Na pewno dalej będę multi cisnął. Single jeszcze nie skończyłem, ale mi się nie podobał.
Batman: Arkham City – Kupilem, mam, skończyłem, planuje wymaksować I kupić DLC. Kolejny must have!!!
Forza 4 – Kupiłem I mam. Planuję w grę dłużej pograć jak będę miał czas.
Ace Combat: Assault Horizon – zrobiłem rental.Ciekawa pozycja, ale nie miałem na nią ochoty teraz. Po skończeniu 4 misji odesłałem do gamefly
Dark Souls – Zrobiłem rental. Gra jest Demon’s Souls 1.5. Za dużo rzeczy przy tej grze mnie drażni bym chciał inwestowac tonę czasu I się podniecać tym, że ginę.
Rage – Kupiłem I dalej mam chociaż planowałem sprzedać. Gra się szybko nudzi, ale I tak planuję ją zmaksować.
Ghost Recon: Future Soldier – Premiera przełożona na 2012
Gears of War 3 – Kupiłem, mam I skończyłem. Fajne multi, ciekawa gra, ale mnie szczęka nie opadła. Pod koniec nudna się zrobiła.
Warhammer 40k – Space Marine – rental. Nie skończyłem nawet gry, nie chciało mi się.
Dead Island – Kupiłem I mam. Dalej gram, sterowanie mogłoby być lepsze, ale poza tym jest fajnie.
Driver: San Francisco – Kupiłem I jeszcze nie odfoliowałem.
Tropico 4 - Odpuściłem
Deus Ex: Human Revolution – Kupiłem, skończyłem, mam. Dalej planuję wrócić do gry.
Bodycount - Odpuściłem
Catherine – Rental który nie przypadł mi do gustu.
Call of Juarez: The Cartel – Kupiłem, skończyłem I sprzedałem. Gra jest ok średniakiem.


PC
Heroes of Mights and Magic VI – Odpuściłem na później jak pojawi się jakaś fajna promocja.

1 komentarz:

MCTOMASS2 pisze...

Sprawdź sobie Saints Row 3 spoko gierka, może nie ejst to GTA, ale nieźle bawi ;)

reklama