Reklama

Gamercard

czwartek, 2 grudnia 2010

Rachunek Sumienia

Chyba trzeci razu robię już rachunek sumienia odnośnie swoich zakupów growych. Kupiłem już ostatnią planowaną grę w tym roku, czas więc na podsumowanie. Przy okazji dam wam znać którą grę skończyłem i co jeszcze wpadło przy okazji. Planowana lista jest TU

Mafia 2 - miałem kupić skończyło się na rentalu. Koniec końców gry nigdy nie skończyłem i pewnie do niej nie wrócę.

R.U.S.E. - pograłem jako rental na PS3, odesłałem po czym kupiłem w wersji na X360. Póki co leży na półce nietknięta.

Spider-man: Shattered Dimensions - miał być rental, ale skończyło się na tym, że grę dostałem od Lisy. Jeszcze nie skończyłem.

Halo Reach Legendary Edition - Miało nie być dyskusji i nie było. Odebrana podczas północnej premiery, skończona i gram dalej w multi!

Shaun White Skateboarding - Miał być rental i był rental, ale chyba ją kupię w przyszłości.

Two Worlds 2 - premiera w US przesunięta na styczeń więc czekam

Medal of Honor - tak jak zapowiadałem był rental. Grę skończyłem i odesłałem do Gamefly'a

Nail'd - rental. Dzisiaj powinienem ją dostać.

Enslaved: Odyssey to the West - miałem kupić skończyło się na rentalu co ogólnie było dobrą decyzją. Gram obecnie.

Vanquish - miał być rental, był rental. Gra jak najbardziej ok, ale bez polotu. Nie skończyłem.

Fallout: New Vegas Collector's Edition - kupiłem limitke, po czym sprzedałem grę, po czym kupiłem na nowo. Póki co leży nieodpakowana.

Star Wars: The Force Unleashed II - był rental jak zapowiadałem. Skończyłem.

Fable III - miałem kupić, ale zrobiłem rental. Skończyłem.

CoD Black Ops - zrobiłem rental, skończyłem, odesłałem.

Need for Speed: Hot Pursuit - miałem kupić, potem zmieniłem zdanie, w końcu kupiłem.... gram obecnie!

Assassin’s Creed: Brotherhood - miałem sprawdzić, w końcu po becie kupiłem limitkę. Singla skatowałem na 100% w multi dalej gram!

Crysis 2 - premiera przeniesiona

Gran Turismo 5 Collector's Edition - kupiłem zwykłą edycję, rozczarowałem się i sprzedaje.

Little Big Planet 2 Collector's Edition - preorder złożony czekam na styczeń.

Disney Epic Mickey - grę odebrałem i gram obecnie!

Ponadto:

Create - rental. Dosyć słaba podróbka LBP
Kinect - Lisa mi kupiła
Dance Central - fajna gra, mam i gramy z Lisą
Fighters Uncaged - słaba gra od Ubi, pograłem i sprzedałem
Kinect Adventures - taka popierdółka dodawana do kinect
Your Shape Fitness Evolved - gram obecnie, podoba mi się. Mam rental, chyba zatrzymam.
Castlevania: Lords of Shadow - mam zafoliowaną wersję na x360, pograłem trochę w wersję na PS3 (tak do połowy).
Dead Rising 2 - mega rozczarowanie.
Front Mission Evolved - średnia gra.
God of War: Ghost of Sparta - Kozak na PSP!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak ktoś chętny na pogranie w multi w Halo Reach to mój GT: alekabanPL

Tomasz pisze...

"Fallout: New Vegas Collector's Edition - kupiłem limitke, po czym sprzedałem grę, po czym kupiłem na nowo. Póki co leży nieodpakowana"- To jest dobre kierwa

Patrick pisze...

Ciekawa lista. Od siebie mogę dodać, że Two Worlds 2 jest genialne, przynajmniej w wersji na pc. Taki Gothic, tylko nie tak sztywny jak Gothic, przyjemna gra, o wiele ulepszona w stosunku do pierwszej części.

Biggie pisze...

A co to rental? :D

Anonimowy pisze...

Rental to mi się kojarzy ze słówkiem rent. Czyli on te gry wypożyczał.

reklama