Reklama

Gamercard

poniedziałek, 26 lipca 2010

Zakupy Holiday Season 2010

Kolejna lista zakupow na kolejne polrocze… tym razem nie jest tragicznie i w zwiazku z posiadanym przeze mnie kontem w gamefly czesc gier to rentale. Jakby jednak nie bylo jest duzo limitek na ktore mam chrapke.

Mafia 2 – zastanawialem sie nad limitka, ale doszedlem do wniosku, ze lepiej odpuscic gdyz nie jest wybitna.

R.U.S.E. - gralem w bete i musze przyznac, ze gra leci do mnie jako rental ale z potencjalem na kupienie pozniej. Najpierw bede chcial ja przetestowac. Dalej nie spedzilem odpowiedniej liczby godzin z EndWar ktore chcialem, wiec kolejna strategia mi w tym tylko moze przeszkodzic.

Spider-man: Shattered Dimensions
- rental i pewnie z gra sie pozegnam po skonczeniu

Halo Reach Legendary Edition - nie ma tu zadnej dyskusji. Najwazniejsza gra tego roku. Edycja Legendarna juz zamowiona

Shaun White Skateboarding - rental. Nie lubie desek, ale shaun mnie zaintrygowal do tego stopnia, ze chce sie pokusic o rental.

Two Worlds 2 - jedyna mi sie w miare podobala mimo, ze byla mocnym sredniakiem. Na pewnoe chce zainwestowc swoja kase w dwojeczke.

Medal of Honor - rental. Beta mnie zniechecila do tej gry. Chce sprawdzic single.

Nail'd - powinienem gre kupic bo zawsze wspieram polskich wydawcow, ale biore rentala.

Enslaved: Odyssey to the West - gra od tworcow Heavenly Sword czyli dobrej gry z genialnym voiceactingiem Nariko!! Podoba mi sie! Kupuje!

Vanquish - rental

Fallout: New Vegas Collector's Edition - limitka mi sie cholernie podoba i pomimo, ze jeszcze nie skonczylem Fallouta 3 to zainwestuje w New Vegas

Star Wars: The Force Unleashed II - rental. Nie bede inwestowal kasy w ta serie.

Fable III - kupuje, ale zwykla gre, a nie limitke

CoD Black Ops - albo rental albo uzywka. Nie chce wspierac Activision

Need for Speed: Hot Pursuit - nie jestem wielkim fanem wyscigow, ale lubie Criterion. Kupuje!

Assassin’s Creed: Brotherhood - nie przekonuje mnie ta gra, ani multi w niej, ale chce sprawdzic w akcji

Crysis 2 - kupuje. Bo chce zobaczyc zniszczony New York

Gran Turismo 5 Collector's Edition - kolejna limitka ktora mimo iz droga to mnie kreci, gre jezeli kupie to wlasnie dla kozackiej limitki, bo nie kreci mnie ta seria i nie bede w nia gral.

Little Big Planet 2 Collector's Edition - kolejna limitka z przefajnym sackboy'em. Must Have!

Disney Epic Mickey - jedyna gra na Wii, ale kolo niej nie przejde obojetnie.

5 komentarzy:

Adam pisze...

Zeratul, kupujesz limitowanego xboxa z halo reach ?

GalileuszPL pisze...

Kiedy nowe Szoł :D ! Zobaczyłem jak wygląda Halo 3 i Fable 2 wiem za co uwielbiasz Microsoft !

Adam pisze...

hehe, na tvgry.pl wspominali o zeratulu :D w gramy z StarCrafta 2

Łukasz pisze...

Adam, a wiesz, że Zeratul to jedna z głównych postaci w SC2?

Adam pisze...

oczywiście, że wiem :) ale pierw o ni mówią, a potem o postaci w grze hehe

reklama