Reklama

Gamercard

poniedziałek, 18 stycznia 2010

PS3site.pl

Ostatnio nawiązałem wspólpracę z serwisem ps3site.pl
Generalnie opiekuję się trofeami, tak więc możecie tam sprawdzić ranking, poradniki do gier, listę trophies, i komplety. Bardzo podobnie jak to było swego czasu na trofeaps3.com

Ponadto mam dwa nowe kąciki, jeden to PS3site TV gdzie pojawiać się będę najnowsze filmiki gier na PS3 (exclusive i multiplatformy). Pierwszy jaki się pojawił jest o Darksiders.

PS3site TV

Drugi kącik to felietony. Najnowszy jaki napisałem to krótka opinia o 3D. Polecam się zapoznać.

HamburGier

w związku z tym polecam subskrybować kanał na you tube
PS3site TV

Dwa wyjaśnienia na koniec...

EPIC FAIL dalej jest podcastem niezależnym i możecie go znaleźć na onlinecenter.pl i forum neo+. Często zapominam napisać o nim newsa na blogu, ale pojawia się co tydzień we wtorek, więc polecam śledzić tematy.

Program showx4 jeżeli będzie w ogóle kontynuowany to generalnie będzie chyba dotyczył exclusive na xboksa 360 i gier na Wii... nie sprzedałem i nie skomercjalizowałem się, po prostu uznałem, że pójście taką drogą jest fajną realizacją mojego hobby.

23 komentarze:

Freeman pisze...

Odstawiasz Xboxa i w multiplatformy też na PS3 będziesz grał?? :) Szkoda :P

Zeratul pisze...

nie wszystkie, czesc bede kupowal na ps3, czesc na 360... jak bede potrzebowal gre do wideo recki to se wypozyczne z blockbustera.

WornLuki90 pisze...

Zer teraz to będzie show czy recenzja dla ps3site? Jeżeli jest to show tylko dla innego portalu jest do dupy, jeżeli recenzja to bardzo fajna. A myślę, że straciłeś ok. 50% oglądających z dwóch powodów:
1) Fanboye x'a nie będa oglądać tych filmików (prawdziwi fanboy'e)
2)Inny kanał Youtube, myślę że ponad połowa oglądała Cię na YT, teraz z nowym kanałem ostro poleci w dół (mam nadzieję że się mylę)

pumba132 pisze...

Strasznie psioczycie :/ Ja od jakiegoś czasu zacząłem się nudzić 4show, wiec takie odświeżenie jest przeze mnie pozytywnie odbierane :)

Jankesik PL pisze...

Ehhh... bardzo szkoda. Jak oglądałem ten nowy film na ps3site o Darksiders to porównałem to z starymi odcinkami i mogę powiedzieć, że to już nie to samo. Do tej pory lubię oglądać te starsze odcinki bo robiłeś to tak amatorsko, przez co miało to swój urok. Niestety teraz zrobiło się nudno(nowy film). Nic nie jest wieczne...

Adrian pisze...

coś się kończy, coś zaczyna .... ;D

rap1993 pisze...

Ole stare dobre 4xshow mogło by zostać;-)

Piotr pisze...

hmm, dosyc zaskakujaca decyzja ale jestem przekonany, ze dobrze przemyslana. Mam tylko nadzieje, ze robiac normalne recenzje dla PS3site wypracujesz sobie styl, ktory nie pozwoli Ci zniknac wsrod setek podobnych jakie mozna znalezc w sieci. To co przyciagalo tak ludzi do showx4 to Twoje nietypowe podejscie do tematu, bylo to cos innego, lekkostrawnego. Stron z videorecenzjami jest multum a wszystkie sa robione na przyslowiowe "jedno kopyto". Z mojej strony chcialbym Ci zyczyc bys z czasem nie zatracil tego stylu, ktory tu wypracowales bo chyba nie ma nic gorszego niz wtopic sie w tlum, a i mam nadzieje, za od czasu do czasu wrzucisz tutaj cos w swoim starym zeratulowskim stylu ;)
pozdr

Mateusz pisze...

Jak dla mnie Zer, to troche zjebales ;d podobalo mi sie jak robiles filmiki 4xshow i miales w dupe opinie, byles swobodny i wyluzowany, filmik na ps3site jest zuuupelnie inny, starasz sie byc na sile powazny, i po tym jak udowodniles ze ps3 ssie palke, przepraszasz tam ze kupiles gre na xboxa, pozaytm wchodzilem na bloga od 3 tygodni w nadziei ze dostane chociaz jeden filmik, a tu pusto jak w dupie i jedna notka o Marianie, jezeli te video recenzje dla ps3site beda tak wygladac to mnie to nie kupuje ;p

CzarO17 pisze...

Kto by nie chciał być recenzentem z prawdziwego zdarzenia? No właśnie, więc Zeratul jeśli dostał propozycje
to czemu miałby nie skorzystać? Sam też bym tak zrobił...
btw. tylko wstawiaj linki tutaj(od PS3site TV), bo raczej na tamto forum rzadko będę patrzył.

Michal pisze...

Przecież 360 nie ma żadnych exclusivów....

Shogo pisze...

Ahh...
Zeratul zawiodłeś wiele osób :/
To co teraz robisz na ps3site.pl to gówno w porównaniu z twoimi filmikami na początku !
Nie chcę życzyć ci źle ale skończysz się już niedługo na tym ps3tv a gdy będziesz chciał tu wrócić to już nikt nie będzie chciał cię oglądać !
Jeśli chcę obejrzeć sobie recenzje z prawdziwego zdarzenia (do której tak dążysz) to wchodzę na TVGry,Gamezille albo oglądam Hypera
Jednak te media nie mają takiego stylu jaki miałeś ty !
Nie rób nam tego i kontynułuj swoje 4xshow !

Maciej pisze...

a zauważyliście wogóle komentarze pod filmikiem na tej stronie ? każdy ma jakieś zastrzeżenia i wogóle :/ a po za tym Zer kidys wolales Xa ja nadal mysle ze jest o niebo lepsza konsolka :)

CzarO17 pisze...

Shogo, nie zgodzę się z tobą. Jeśli Zeratul da na looz przez jakiś czas z filmikami ludzie będą czekać na następny filmik z większym smaczkiem i oglądać jeden odcinek wiele razy. Z resztą dzięki ps3site nabije sobie więcej popularności i reputacji, dlatego też będzie go oglądać więcej fanów ps3(plus mogą się nim zainteresować większe fora, na których potem może być recenzentem). Tylko jak już będziesz na szczycie, czasem pomyśl o swoich fanach ;))

Nowaczek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nowaczek pisze...

Powiem tyle, że nie powinieneś (ale to twój wybór) działać gdzieś gdzie cię nie szanują, widzę to po zawistnych komentarzach na blogu i kanale, oczywiście w moich oczach na tym nie tracisz, bo uwielbiam epic fail i showx4, a także za to w jak luzacki sposób opowiadasz o danej grze, dzięki czemu twoje słowo liczy się o wiele bardziej niż u innych recenzentów którzy czytają z kartki, według mnie odczucia których doznajemy na 'żywo' nie da się porównać do tych które później spisujemy w recenzjach. I nie pisze tego wszystkiego bo posiadam konsolę MS tylko dlatego że zdobyłeś całą rzeszę słuchaczy na swoim blogu. Pozdrawiam, i życzę sukcesów.

Adi17 pisze...

Czar017, sorry stary, ale w Twoich komentarzach widać, że już się trochę Zeratulowi podlizujesz...

Zer, wiem, że masz pewnie w dupie to co my tu piszemy, nasze wyżalenia itp. Ale zrozum, 4xshow wychodziło Ci o niebo lepiej niż ten filmik na PS3Site. Straciłeś przez powagę to co było najlepsze tutaj, ten świetny klimat Twoich filmików, które nam udostępniałeś na tym blogu.

Nawet jeden użytkownik w komentarzach na PS3Site napisał, aby z tymi filmikami wzorawali się na Tobie(pomimo tego, że byłeś autorem komentowanego filmiku). Widzisz, ludzie Ciebie nawet nie poznają...

Cóż szkoda 4xshow, ale mówi się trudno i żyje dalej. Były to naprawdę świetne filmiki...

Pozdriawiam!

Mateusz pisze...

haha, widze ze nagonka na zeratula udana i dobrze, bo ogladacze nie szanuja Cie za to co tam robisz i zgodze sie z kims tam wyzej ze jak trzeba recenzji z prawdziwego zdarzenia to wchodze na tvgry i mam, chociaz nawet tam zawsze znajduje sie cos humorystycznego, a takie recenzje w ktorych starasz sie byc na sile powazny do mnie nie trafiaja, taka prawda ;p

CzarO17 pisze...

Adi17, no wyżalenia ma mieć w dupie. W końcu to jego wybór.
btw. podaj przykład mojego "podlizywania się".

Zeratul pisze...

Ej skonczcie sie klocic. Czy o wszystko zawsze musi byc klotnia?

Mateusz pisze...

JA NIE JESTEM TY MATEUSZEM CO PISAŁ WYŻEJ :D


Zer myślę że ty w tym pierwszym filmiku o Darksiders w którym grałeś na xbox-sie chciałeś udowodnić że ta konsola jest cały czas na pierwszym miejscu u ciebie specjalnie na niej grałeś :D To tylko takie moje domysły :) . Ja mam dla ciebie taką propozycje a w sumie prośbe abyś robił filmiki dla ps3 site tv ale mógłbyś kontynuować (jeśli będziesz miał czas i chęci)showshowshowshow

Pozdrawiam

MetalGoD pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MetalGoD pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

reklama