Reklama

Gamercard

środa, 25 listopada 2009

Szukam laptopa!

Potrzebuje pomocy!!!

Szukam nowego laptopa... generalnie

Wymagania:

- im tanszy tym lepszy
- by ruszyl na nim starcraft 2 jak wyjdzie
- by mial wejscie na PCMCIA czyli zeby mozna bylo podlaczyc to:
LINK

intersuja mnie oferty ze sklepow NEWEGG i BESTBUY

Pomozcie mi cos znalezc!!

Poki co znalazlem cos takiego...

LINK

LINK

20 komentarzy:

Sarasko pisze...

Z tych co dałeś to oczywiscie ten 2 droższy HPek. Zasadnicza różnica to ram już nie starszy DDR2 a szybszy DDR3. Karta graficzna z tego co widze też jest w miare dobra. Jeszcze dopytam sie kumpli ale na mój gust włączył byś na tym NP L4D2 na max detalach chyba ^^

Maciej pisze...

Zeratul rozejrzyj sie za Toshibami ja mam kupowalem na bestbuy dalem ok 700$ i sprwauje mi sie idealnie w dodatku mam matryce i wyjscie HDMI :) probowalem na nim CoD: MW i dzialal bez przecinki na srednich detalach a specyfikacja jego to
-core 2 duo 2,2 na rdzen
-4gb ram DDR2
-karta graficzna to jakis Intel
-320hdd
-matryca panorama 16" HD
ogolnie laptop jest zajebisty w obsludze a bateria trzyma ok 7godz jak jest na srednie zuzycie ustawione :)

polishgamertv pisze...

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834157046
Mam takiego i mam tą karte i ona w nim działa .
wiem że troche drogi ale jest wart , a starcraft 2 napewno pujdzie

Spiff pisze...

Ja od siebie polecam laptop, którego sam używam - co prawda nie grywam na nim, ale ze specyfikacji raczej potrafi uruchomić te lepsze tytuły i raczej SC też pójdzie...

Samsung R610 - albo R710, ma większy ekran o 1'cal.

http://cokupic.pl/opinie/Samsung-R610-AS01PL-Intel-Core-2-Duo-T5800-4GB-320GB-160-GF9200M-GS-DVD-RW-VHP-NP-R610-AS01PL/68b43f9147c85862 Ma bardzo dobrej jakości ekran/obraz...

Są procki z T5800 i są też jakieś lepsiejsze modele (Core 2 Duo 2 ghz). Ram jest 4giga DDR2. Geforce 9200M GS - i jak brałem to był w miarę tani, teraz to chyba jeszcze bardziej.

Poza specyfikacją i fajnym działaniem jest do tego na prawdę bardzo ładny

http://www.youtube.com/watch?v=P1sIhYjB9Pk

Crimsone pisze...

Dell XPS M1730 Nuffin else ese'

Zeratul pisze...

juz kupilem XD

Spiff pisze...

Jaki?

Michał pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Michał pisze...

Te laptopy nie mają PCMCIA tylko nowszy standard ExpressCard.
Skoro kupiłeś już lapka to pewnie z Express więc polecam Leadtek WinFast EXDTV2300 H ExpressCard jak bedziesz musiał kupić nową.

Pozdrawiam

Sarasko pisze...

Zer jak kupiłeś lapka to nie bądź cham ino rób też show z jakiś gier na PC :>

Czarek pisze...

Bez obrazy ale widac ze tu konsolowe towarzystwo tylko i wylacznie zaglada... jak mozecie mu polecac lapka z jakims krzaczącym sie turionem na pokladzie albo karta od intela? ludzie... i on ma na tym grac?

Jezeli szukasz czegos na czym odpalisz S2 no to interesuje Cie karta 9600 lub wyzej, kazda nizsza sobie daruj. Na procka i na ram nie musisz zwracac tak bardzo uwagi, wystarczy jak bedziesz mial jakiegos intela 2x2,0 i 2gb ddr2. Jezeli bardzo zalezy Ci na cenie no to Acer ma tanie laptopy w ktorych mozna znalezc to co Cie interesuje, niestety ich trwałość to kwestia sporna. Czyms idealnym bylby np http://allegro.pl/item815095717_giga_moc_acer_7738_t6600_500_g240gt_ddr3_win7_gry.html (bede podawal linki z allegro, znajdziesz sobie na amerykanskich stronach po symbolu) Masz w nim wiekszy ekran co znacznie polepszy wrazenia z gry i bardzo dobre bebechy, problem w tym ze jest za drogi. Propozycja ze sredniej półki byłby http://allegro.pl/item815748617_lenovo_ideapad_y530_t6500_4gb_320gb_9600_1gb_win_7.html, jest tanszy podezespoly nadal dobre, na karcie spokojnie zagrasz w S2. Propozycja najtansza jest http://allegro.pl/item815704519_acer_5738_15_6_t6600_3g_320gb_hd4570_gracz_5737.html Chociaż ja nie wierzylbym tej karcie, slyszalem o niej bardzo rozne opinie-ze sie grzeje, ze nie dziala z niekorymi tytulami itd itd

Z drugej strony jezeli chcesz pograc i masz juz laptopa to robisz chyba najwieksza glupote jaka tylko mozesz, po co wrzucac w laptopa 800dol skoro za niecale 500 mozesz miec o wiele mocniejsza "skrzynke" PCta ktora podpinasz przez HDMI pod telewizor i grasz? ja tak czasami gram i jest to mega wygodne bo a) nie musze miec dodakowego monitora ktory kosztuje i zagraca mieszkanie b) wrazenia z gry sa mega dobre c) jest to najtansze rozwiazanie jak chcesz pograc w rtsy.

Jak cos to pisz: pralkosuszarka@gmail.com

pzdr

DeviLSide pisze...

@Czarek
Ej, wszystko fajnie, ale...

Zeratul pisze...

juz kupilem XD

Grzegorz pisze...

Bo Zeratul kupił za nim ktokolwiek mu coś doradził :P
Moim zdaniem zwaliłeś sprawę bo tak jak Czarek pisze, skoro masz już lapka 'na co dzień i do neta' to mogłeś za 400-500$ kupić PC'ta, który wydajnością by pożarł nowego lapka za 700 + xboxa + ps3 razem wzięte :P i grać na TV... ;)

Spiff pisze...

Ta... Plus wszystkie produkty do grania jakie powstały na przełomie wieku razem do kupy... Ogarnij się Gregory ;-)

Grzegorz pisze...

@Spiff
to oczywiście było z przymrużeniem oka :) Co nie zmienia faktu, że taki pc za 500$ na pewno byłby znacznie potężniejszy od lapka w cenie 700-800$ :)

Maciej pisze...

Zjebałeś Zeratul, maca mogłeś kupić i powiedzieć bye dla windowsa ;)

white09 pisze...

Maciej,a wiesz co znaczy magiczny napis "Games for Windows" na pudełku starcrafta 2??

Michał pisze...

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834157061 Ja bym tego ci polecil

Adriankosnik pisze...

ja doradzam tego drugiego (HP Pavilion dv6-1362nr NoteBook Intel Core 2 Duo T6600(2.20GHz) 15.6" 4GB Memory 320GB HDD 7200rpm DVD Super Multi ATI Mobility Radeon HD 4650 - Retail)

1-wiekszy monitor
2-lepsza karta graficzna
3-lepszy procesor
itp ogulnie to oba sa ok ale jest lekka ruznica parametrow pomiedzy nimi i noim zdaniem lepiej by bylo kupic tedo drugiego.
Zycze udanych w zakupow.

Zeratul pisze...

to kupilem
http://www.bestbuy.com/site/HP+-+Pavilion+Laptop+with+Intel%26%23174;+Core%26%23153;2+Duo+Processor+-+Espresso+Black/9617184.p?id=1218131715265&skuId=9617184

reklama