Reklama

Gamercard

poniedziałek, 23 listopada 2009

Glosuj czlowieku!!!

Zbliża sie koniec roku, ale nadal jest trochę czasu zanim sie zrobi podsumowanie… póki co możemy zrobić małą rewizytację gier. Z gier które pojawiły się na antenie showx4 o jakich chcielibyście zobaczyć filmik jeszcze raz? Podawajcie swoje 3 typy... oczywiście może się zdarzyć, że danej gry nie mam już w kolekcji XD Głosować można do piątku.


PS. Konkurs na sygnaturę dalej trwa. Projekty zaprojektowane nie spełniają mojego widzi mi się... sorry.

38 komentarzy:

PLASTEK007 pisze...

Ja chciałbym zobaczyć jeszcze gameplay z 1. COD MW2 multi 2. Left For Dead2 3. ciężko ale chyba Uncharted 2 multi. Oby było choć jedno z tych

Jakub pisze...

1.Cod MW
2.Forza 2
3.GTA 4

Wielka_Improwizacja pisze...

pokaż więcej walk w dragon age, spec opsy w MW2 i Halo ODST :D

Marcin pisze...

1. Halo 3 ODST
2. Left4Dead 2
3. Coś na Wii bo bardzo długo nie robiłeś żadnego gameplay'u na Wiii ; ]]

Koonrad pisze...

1. MW2
2. Halo 3
3. Halo ODST.

pumba132 pisze...

1. Hannah Montana
2. Wii Fit
3. Halo 3 (ale w singlu z profesjonalnym komętarzem fana)

Freeman pisze...

1. Halo 3 ODST
2. Forza Motorsport 3
3. MW2

Michal pisze...

1. Uncharted 2 - typ przetrwania
2. God of War Collection (jeśli kupisz)
3. Left 4 Dead 2.

Radek pisze...

1. GTA IV
2. Forza 3
3. Hannah Montana ;]

DeviLSide pisze...

1. Modern Warfare 2 (multi lub specops)
2. Dragon Age: Origins
3. Nie wiem

Spiff pisze...

1. Modern Warfare 2 - zdecydowanie za mało :(
2. Halo 3 - ostatni film z "OT" nic nie było słychać...
3. Nie wiem...

Co do konkursu nie ma sprawy :)

Michal pisze...

Jeny co wy macie z MW2, pograłem trochę i mp ssie. Auto namierzanie to jakaś kpina, ta gra to chyba dla niepełnosprawnych jest.

Tru glasses pisze...

Nagraj jakąkolwiek grę ale jako owłosiony tyłek. P.s. Z czego chwytasz obraz ? Easy cap ?

krzysiek14647 pisze...

Batman: AA - dlatego, że chyba dawałeś tylko gameplay z dema.
Borderlands - ale teraz nagraj filmik z dalszej części gry i pokaż jakąś walkę bossem.
No i trzecia gra to najlepiej taka z którą masz najlepsze wspomnienia i była dla Ciebie największym zaskoczeniem. Dla mnie to było CoJ: Więzy Krwi i ogólnie uważam, że filmiki z tej gry to najlepsze, które w tym roku nagrałeś :P

kimo pisze...

Oglądam Twoją stronkę od dawna, ale wcześniej mi się nie chciało zrobić konta. Nie wiem jakie lubisz klimaty, ale stworzyłem coś takiego: http://img34.imageshack.us/img34/5612/13830179.jpg

Łukasz pisze...

1.Halo 3
2.Dragon Age: Origins
3.Uncharted 2: Among Thieves

Bartosz pisze...

1.Dragon Age
2.Assasins Creed
3.Modern warfare 2
4.Halo ODST ;)
5.Forza 2
6.1vs100
7.Bad Company 2

DantEs19 pisze...

Mi się widzi jakiś specjalny odcinek o serii HALO :) (nie jestem fanbojem - jestem wyznawcą PS3 więc...).
A co do gameplay'ów :
1.Coś nowego na Wii .
2.Więcej o Forzy 3 (bo mała Toyotka to jednak troszkę mało)
3.Jakiegos Rock-band'a :) .

Kpw_pl pisze...

1. Rock band(obojętnie jaki)
2. L4D
3. Wii Fit ;D

tyra96 pisze...

1 Gta IV
2 porównanie konsol co się zmieniło i ogólnie całą resztę
3 Gears of war

Łukasz pisze...

1. Halo 3 ODST > multi
2. Forza 3 > dalsza kariera i mocniejsze auta
3. Batman

a międzyczasie , Zeratul coś dla ciebie http://s.blomedia.pl/gadzetomania.pl/54669/xbox360_masterchief.jpg

Zeratul pisze...

z tego co piszecie:

Batmana i Hanki Montany nie mam juz... reszte mam

Adam pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Adam pisze...

Witam :-) Ja chciałbym zobaczyć:
1. Dead Space :-) Jakiś ciekawy poziom, albo walkę z bossem :-)
2. Killzone 2 :-D jakieś dobre scenki :-P
3. Fallout 3 tego było bardzo mało.

pozdrawiam: goro55

Adam pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Osiek pisze...

Zdecydowanie chciałbym więcej gameplaya z Dragon Age.
Następna gra to Uncharted 2 oraz podzielam głos DntEs19, jakiś wspominkowo-wychwalający filmik o serii Halo

Bocian pisze...

1. MW2 - Spec Ops
2. Halo 3
3. Killzone 2 (multiplayer)

Jankesik PL pisze...

1. Forza 3
2. kolejną cześć z cyklu New York ;D
3. ...New York(fajne miasto)

MiChAl KCE PL pisze...

1.Halo 3 Online
2MW 2 Online
3.Cokolwiek:)

Cytrusss pisze...

1.MW2 Multi
2.GTA IV Multi
3.Dragon Age

pumba132 pisze...

to jak nie ma Hanki to porównanie konsol.

Adrian pisze...

popieram Pumbe. Porownanie konsol to jest to ;D

lukiking245 pisze...

Prosze o test konsoli x360 i ps3 i przede wszystkim left 4 dead 2 jak wyjdzie mafia 2 gdzies w lutym to zrub 6 part bo ta gra zarzadzi
dzieki

pumba132 pisze...

@lukiking245: Zer pyta jakie gameplaye chcemy obejrzeć jeszcze raz, a nie to co wyjdzie kiedyś tam.

Maniek pisze...

1Fallout 3
2Mag
3Porównanie konsol

kiler266 pisze...

1. Gta IV
2. Forza 2

CzarO17 pisze...

1.Forza 3
2.Forza 3
3.Forza 3
Chcemy zobaczyć czy polepszyłeś umiejętności! ;)

Zeratul pisze...

dobra zrobimy tak... multi z Halo3, MW2 i Uncharted 2 (3 filmiki)...

Killzone 2 nie chce mi sie godzine updateowac...

pasi?

reklama