Reklama

Gamercard

sobota, 5 września 2009

Polska

Urlop się skończył. Było bardzo pozytywnie. Pozdrawiam wszystkich których spotkałem, pozdrawiam tych których nie spotkałem. Teraz tylko należy przeżyć jetlaga i można powrócić do normalnego funkcjonowania bloga. Na osłodę parę fotek.

:)


Ja z siostrzeńcem


Moja siostrzenica, Lisa, ja i siostrzeniec


Widok z wieży z zamku w Będzinie. Ja i Lisa



Żarcie w restauracji w Helsinkach




Jakiś tam kościół w Helsinkach



Wawel



Wawel. Ja i Lisa



Wisła. Widok z Wawelu


Smok


Wrocławskie krasnale


Amerykańskie krasnale


Wrocław



Start samolotu

11 komentarzy:

Michał pisze...

No proszę Zer w brylach :P I tak najlepszy start samolotu. Jaki iż wróciłeś, czekam na show :) Pozdro

Jacek pisze...

to pierwsze zdjęcie z rycerzem Bractwa Stali było zrobione chyba w Empik Megastore w Krakowie.

Marcin pisze...

Widzę, że wczasy udane ;]
Hmm... Nie wiedziałem, że okulary nosisz ; )

Pozdr.

Aragorn pisze...

czekam na show...

DeviLSide pisze...

Okulary RLZ, mam podobne ;). Amerykańskie krasnale, hehe.

StilloPL pisze...

Lepiej wyglądasz w okularach :D ile macie z Lisą wzrostu? Bo mi dziewczyna marudzi, że jestem za wysoki :P a u was widze prawie taką samą różnice wzrostu jak u mnie xD

orion50 blog pisze...

konkretna prywata :) ciekawe jak się Lisie w Polandzie podobało hehe :) pozdrawiam, Zer po wypoczynku będziesz pewnie ładnie w Halo pizgał :)

Wachu pisze...

Zawsze wyobrażalem sobie Lisę jako blondynka a tu niespodzianka.. zawiodlem się na niej.. :D

Bartek pisze...

hmm zeratul, z pozoru normalny czlowiek.. ale jakby sie patrzec na to zdjecie i pomyslec.. "Kur%&, ten czlowiek wymyslil taka nazwe jak OWLOSIONY TYLEK i showshowshowshow i wali takimi tekstami" przy czym jego zdjecie z siostrzencem... dwa swiaty ;)

Marcn pisze...

Bartek Zeratul to intelektualny Dexter xD

CzarO17 pisze...

Amerykańskie krasnale.. hah leże :-D A te zdjątko z twoim siostrzeńcem jest po prostu sweet :) Pozdro

reklama