Reklama

Gamercard

poniedziałek, 14 września 2009

Kryzys Zeratula

Nie wiem czy macie podobnie, ale ja od czasu do czasu mam kryzys growy. Objawia się on przede wszystkim tym, że nie chce mi się grać i mieć z grami nic wspólnego. Dużą rolę w obecnym kryzysie odgrywa to, że zwaliłem stronę trofeaps3, że nie jestem mega napalony na żadną grę tej jesieni i to, że po prostu nie mam czasu. Zaś zaczęła się szkoła, do tego praca i jeszcze dziś wyjazd służbowy do Minnesoty. Skończyłem Batmana który bardzo mi się podobał, ale nie skopał mi tyłka. Był typową grą na 9/10 czyli bardzo dobrą. Zdecydowanie brakuje mi gry 10/10 która by mną pozamiatała na całej lini. Chyba się powoli starzeję i coraz mniej rzeczy jest mnie w stanie zaskoczyć. Przypatrywałem się tytułom które mają się ukazać tej jesieni i wszystko są praktycznie sequelami, a te które nie są powielają schematy hitów. Borderlands którego tak bardzo wyczekuję jest kopią diablo i fallouta. Moda na gry Zombie albo gry umiejscowione w postapokaliptycznym świecie powoli daje się we znaki, a mnie się chce nią wymiotować. Nienawidzę gier online coraz bardziej i Xbox Live, głównie przez 6h różnicę stref czasowych z Polską. O ile kiedyś mogłem grać z randomowo dobraną ekipią i gadać czy to po polsku czy angielsku, tak teraz już mi się tego nie chce. Biorąc pod uwagę, że większość to debilne dzieciaki drące się do mikrofonu. Chce grywać z ekipą stałych znajomych. Teraz się to udawało, ale zaraz ta ekipa zacznie studia i skończy się nocne granie.
Zapowiada się więc, że nie będę miał z kim grać w Halo. Czas będzie powrócić do grania w gry single. Do tego wszystkiego w ogóle nie chce mi się uczestnić w życiu jakiegokolwiek forum growego. Tak jakby znudziło mnie pierdzielenie od rzeczy, wyrażanie opini czy kłótnie. Wojny konsolowe do których tak emocjonalnie kiedyś podchodziłem teraz są tylko bzdurą.
Optymistycznie kończąc to narzekanie... jak w końcu gry zaczną wychodzić na większą skalę, to będzie się więcej filmików showx4 pojawiać... no i planuję reaktywację trofeaps3

24 komentarze:

Zwirz pisze...

Znam twój ból bo mam go wielokrotnie. Przerąbane. No, ale teraz jest DiRT2 i Shift i BF 1943... Jakoś daje rade ;) Minie Ci to. Nie myśl tylko o poprzednikach ;)

P4vCiosPL pisze...

Heh, mnie akurat niedawno kryzys się skończył:) No i fajnie że planujesz reaktywacje trofeaps3, bo stronka na prawdę bardzo fajna. Często z niej korzystałem:)

Yoschi pisze...

Rozpocznie sie sezon humorek powroci :D

BandicootPL pisze...

Tera to po przeczytaniu o tym że trofeaps3 zostało zamknięte to i ja mam kryzys.Wszystkie poradniki poszły się bujać :(

CzarO17 pisze...

Przecież jest jeszcze Halo 3 ODST jeśli lubisz serię Halo... Jeśli coś to jestem chętny do zagrania w Halo ;)

BandicootPL pisze...

PS.Będzie EPIC FAIL ?

Ziomek3000 pisze...

Odpowiedzcie na moje pytanie pls. Oto problem tkwi w grez HALO 3 w multiplayerze. Jak biore matchranking to niemoge wybrac zadnago trybu gry. Probowalem juz na open pary i only freinds ale to nic niepomoglo. Moge jedynie wziasc tryb "base training" i "lone wone" (to ten w pierwszej kategori - pierwsza podkategoria) Jak biore inne podkategorie to wtedy przycisk start jest na siwo i niemoge zaczac gry ... I jak gram w te dwa podkategorie to mi niezalicz exp... Pls odpowiedzcie

Michał pisze...

Dasz rade stary. Jesień, to ta pie.... pora roku w której dostaje się depresji. Tak jak ktoś mówił... Halo 3 ODST idzie wiec będzie co sprawdzać. Fakt piszczącym dzieciakom nie powinni sprzedawać headsetów bo jak ci wrzaśnie albo zacznie śpiewać to nieraz miałem chęć wyp... pada.

Zeratul pisze...

bedzie EF ale nie wiadomo czy dzis,

nie mozesz grac w inne tryby bo nie masz map

Ziomek3000 pisze...

Właśnie zciągnołem tą co ma 400 mg i teraz zaczne zciagac tą ktora ma 100 mg ( obie są za darmo ) to własnie te sa mi potrzebne ??

P.S sorry za offtopic ale pomyslalem ze tu tak duzo fanow HALO to ktos mi odpowie :D

Stay Frosty pisze...

Ano kryzysiki się zdarzają, ja np. teraz jestem chory siedzę na chacie i za każdym razem jak odpalę ps3 to po 30min wyłączam bo mi się już nie chcę grać. Ale może niedługo minie ;)

EMP pisze...

Zer, a co powiesz na Operation Flashpoint: Dragon Rising? Na bank w taką grę (przynajmniej na konsolach) nie grałeś :P

Tutaj gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=V--5f6xCPxM

http://www.youtube.com/watch?v=QBxPGRBOxJA&feature=related

Marcin pisze...

ojj ja mam to samo chyba już od dwóch miesięcy ;] i coś czuje że jeszcze co najmniej dwa potrwa ;]
włączam konsolki czasami raz w tyg. na 5 min i wyłączam ;]

tomasz pisze...

Ja też tak mam tylko chyba w najbardziej ześwirowanej formie. Otóż jak jestem napalony na granie tak jak w tej chwili to kupuję nałogowo gry i oczywiście gram dość sporo. Natomiast gdy dopadnie mnie kryzys to nie ruszam konsoli nawet kilka miesięcy, gry wyprzedaję po niższych cenach niż kupiłem :) potem żałuję że sprzedałem i powtórka....

Czaroxxx pisze...

To nie kryzys! To brak alkoholu w organizmie!

novypl pisze...

Wiem co mowisz tez mam lekki kryzys tego typu nie mam w co grac nie mam microsoft points tak to bym sobie morze kupił GTA IV Lost and damned ktorego nie posiadam,a tak w ogole nie gram juz od prawie 2 tygodni tylko w jakies zjeb...e minigry. Tak wiec zeratul nie poddawaj sie ja tez jestem w wielkim gownie. PS sory za bledy ale tak to jest jak idzie sie spac o polnocy a wstaje o 6.00.

kant1983PL pisze...

Zeratul-nie jestes sam. Mam podobne objawy: xkloc chodzi kilnascie minut dziennie, jezeli dluzej to tylko dlatego, ze slucham muzyki, albo ogladam film. Nie mam ochoty na granie,a najgorsze, ze wlasnie zaczalem nadrabiac zaleglosci w starszych tytulach...

unbot pisze...

Ok fajnie Zeratul, ale już nie płacz.
Ogarnij jeszcze te reklamy, bo tu wygląda jak na stronie porno...

StilloPL pisze...

też mam kryzys growy :P po prostu mi sie nie chce, ale to sie zmieni po Halo ODST :D

BandicootPL pisze...

Zer,dzięki za to że postanowiłeś reaktywować TrofeaPS3;)

WornLuki90 pisze...

Heh zer.. dokładnie mam to samo xbox'a nie włączyłem od 2 dni, filmiki z najnowszych gier zalegają... jak i fora... a wszystko to wina kryzysu i... szkoły.

Leszek pisze...

Ja mialem kryzys jak padla mi PS3 akurat gdy otrzymalem 13 level. Teraz juz wracam do siebie bo sam naprawilem PS3 i cos sie ruszylo w temacie premier.

CzarO17 pisze...

Dziś mnie dopadł taki kryzys... ale gdy sobie odpaliłem xboxa włączyłem gierkę, minęło. :)

Adam pisze...

Po prostu Ryan wyjechał i takie są efekty.

-BB

reklama