Reklama

Gamercard

środa, 8 lipca 2009

Microsoft robi sie jaja



EPIC FAIL!?

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na Xbox Live jest po 1200MSP...

WornLuki90 pisze...

Hehe na pewno kupie :]

Anonimowy pisze...

Właśnie, jak to jest ,że niektórzy mają za 1200 MSP, a nie którzy za 90000????

Anonimowy pisze...

Microsoft robi "sie" jaja - to jest kurna epic fail.

Anonimowy pisze...

Ja pobrałem za 1200MS Points, wtf?
PS: wie ktoś czemu tak cholernie trudno znaleźć jakąkolwiek grę w nowy BF'e?

Anonimowy pisze...

to chyba zeratul robi 'sie jaja' ;d

marcinp1995 pisze...

Ludzie seriwery padły. Czytajcie chociaż newsy na portalach bo od dwóch dni o tym mówią. Cena zmieni się jak zwiększą servery !

Zwirz pisze...

Ludziska się rzucili na BF 1943 i zabili support Dice. Pięknie... A co do ceny, to naprawdę EPIC FAIL ;p ja miałem za 1200 MP

Anonimowy pisze...

Witam Wszystkich! Mam pewne pytanie do was "konsolowców" :) stanołem przed wyborem konsoli i tutaj naklada się pytanie jaką konsole wybrac Xbox 360 czy PS3 ?? Obejrzalem prawie wszystkie filmiki Zeratula i nadal nie wiem jaka wybrac :( podoba mi sie Killzone 2 oraz Little Big Palnet na PS3 ale rownierz podoba mi sie Halo oraz trylogia Gears of War wiec poslucham waszej rady jakia konsola bedzie korzystniejsza oczywiscie zamierzam grac online wiec prosze tez o porade ktora konsola ma lepszy multi ktora ma lepsza grafike itd. Czekam Na ODP.

WornLuki90 pisze...

Anonimowy nie rozpoczynaj tutaj wojny konsolowej pisz na jakimś forum tam mają tego dużo i większość ma ochotę się tam kłócić ;P
Najlepiej kup tę i później tamtą najlepsze rozwiązanie Xbox zabiera większość ex-ów Sony, ale znowu PS3 to inwestycja na dłuższe lata... (to moje zdanie) zaraz większość mnie zjedzie bo pierw odradzam odpowiadanie a później sam mówię ale cóż taki już jestem ;P

Anonimowy pisze...

Trylogia Gears of War? Czy ja o czymś nie wiem?

ChOomik pisze...

gdzieś już to widziałem... ;)

reklama