Reklama

Gamercard

piątek, 31 lipca 2009

Holiday Season 2009

W zeszłym roku przygotowałem listę gier która miałem zamiar kupić w 2008 roku podczas Holiday Season i musze przyznać, że z niej nie zakupiłem 5 tytułów. Były to:
Infinite Undiscovery, Banjo Kazooie, Last Remnant, Legendary i Guitar Hero: World Tour. Generalnie listę z zeszłego roku możecie sprawdzić TU

A teraz przejdźmy do smakołyków na ten rok:

Xbox 360 exclusive

Halo 3: ODST - tu nie ma nawet co pisać. Wersja z limitowanym padem za $99 to must have. Gra tej jesieni!

Forza 3 - mimo iż nie jestem wielkim fanem racer'ów to koło Forzy obojętnie nie przejdę. Wersja limitowana oczywiście!!

Left 4 Dead 2 - Po tym jak zacząłem świetnie się bawić w jedynkę, nie przechodzi mi przez myśl nic innego jak kupienie dwójeczki w dniu premiery i wspólne szaleństwo ze znajomymi w co-op.


Playstation 3 exclusive


Demon's Souls - czekam na dusze demona bo gra podoba się każdemu kto zrobił import. Ponoć jest trudna i stawia wyzwania, a to lubię!

Uncharted 2: Among Thieves - gra którą absolutnie musi mieć każdy posiadać PS3. Nathan Drake pozamiata. Grafika zarządzi, fizyka będzie mistrzostwem świata i byle tylko strzelania nie było za dużo.

Ratchet & Clank: A Crack in Time - pierwszy R&T na PS3 jako pierwsza gra z serii mi się spodobał. Genialna zabawa i w związku z tym nie przepuszczę kolejnej.


Multiplatform

Batman: Arkham Asylum - gra pozamiata, wszyscy już to wiedzą, trzeba tylko zastanowić się czy opłaca się pakować $100 w limitkę, czy może kupić zwykłą wersję i ją potem ewentualnie sprzedać.

Brutal Legend - zabawa z Jack Black zapowiada sie znakomicie, na pewno trzeba będzie sprawdzić tytuł od EA i przy okazji utrzeć nosa Activision!!

Dragon Age Origins - Bioware to Bioware, na nich można liczyć i polegać. Gra na pewno będzie dobrym spadkobiercą Baldur's Gate i pozamiata!!

Borderlands - nie do końca wierzę w tą grę, ale po ostatnich filmikach jestem pełen optymizmu. Liczę, że wypali i będzie fajna zabawa w Diablo w formie FPP

Call of Duty Modern Warfare 2 - Po tym co zaserwowało ostatnio Activision nie mam najmniejszej ochoty kupować tej gry, ale że jest to produkcja od Infinity Ward to na pewno trzeba sprawdzić. Gra ma szansę konkretnie pozamiatać i przebić Modern Warfare z 2007 roku. Must Have!!

Assassin's Creed 2 - Można kochać albo nie, ale jedynka mi się podobała, a dwójka prezentuje się kapitalnie. Nie do końca pasuje mi główny bohater, ale Wenecja powinna dać radę.

Dante's Inferno - Jak to mówią pożyjemy zobaczymy, dobry slasher zły nie jest, więc i w Dante trzeba wierzyć. W szczególności, że robią go panowie którzy popełnili Dead Space.

The Saboteur - Nie jestem wielkim fanem gier od Pandemic Studios, ale jest duża szansa, że ta im wyjdzie. Się okaże!

14 komentarzy:

Evelan pisze...

nie wiem jaki okres czasu obejmuje to wszystko ale może jeszcze God of War 3 i GT5 (spokojnie jesteśmy cierpliwi poczekamy a pewnie wyjdzie kupa ale bądźmy dobrej myśli ;])

Dzieci Afryki nie Ameryki pisze...

Widać dolarów nie będziesz żałował.Nie każdy ma tyle siana :D

Anonimowy pisze...

Zeratul albo ktoś inny możecie powiedzieć z czym jest limitka batmana?

Anonimowy pisze...

heh z tego co mi wyszlo to wszystkie te gry beda cie kosztowac ok 800$ lub 2000 zl :P kupa kasy

Packie pisze...

A gdzie Rock Band: The Beatles? :)

Anonimowy pisze...

Anonimowy,
tutaj masz limitkę Batmana:
http://img.gamespot.com/gamespot/shared/gsuk_images/misc/batmanbig.jpg

Anonimowy pisze...

Jeszcze Alpha Protoocol , Risen i bodajże nowe army od two.

Zwirz pisze...

Limitka Batmana... Jakoś Batarang mnie średnio kręci ;) Właśnie! Ja bym dopisał Gran Turismo 5 :P Dzieci Afryki nie Ameryki, jak się pracuje to się ma :P I nie wszystko naraz zapewne ;]

Napster pisze...

A gdzie Max Payne 3. Ostatnio mówiłeś ze lubisz maxa ? Myślę ze tylko zapomniałeś xD

Marcin pisze...

Napster Max Payne 3 to 2010 rok ;)

Napster pisze...

Marcin http://www.rockstargames.com/maxpayne3/ obczaj xD

P4vCiosPL pisze...

Moje pewniaki to Uncharted 2, Modern Warfare 2, FIFA 10, GT5 i Bad Company 2 (miał być 2010, ale niby mają przyśpieszyć premiere, oby...).

Anonimowy pisze...

modern warfare 2 i ODST bym kupil na resszte wogole zal siana

Marcin pisze...

Napster http://konsolowisko.pl/index.php?t=news&id=1597 ; ))
widocznie Rockstar zapomniało stronę zaktualizować...

reklama