Reklama

Gamercard

piątek, 12 czerwca 2009

To już jest koniec...

... nie ma już nic.

Bez obaw nie chodzi o koniec działalności bloga ani programu show, a raczej przypomnienie, że jutro czyli w sobotę o godzinie 20.00 (czasu polskiego) mija termin nadsyłania propozycji na tłumaczenie nazwy Epic Fail. Po więcej szczegółów zapraszam do odcinka 10 podcastu EPIC FAIL. Dla przypomnienia zwycięzca otrzyma od nas zdrapkę psn o wartości $20 albo zdrapkę na 1600 MSP na xbox live.

Ponadto wybraliśmy logo dla podcastu (tak naprawdę ja wybrałem, Ryan potwierdził, a reszta jeszcze o niczym nie wie). Okazało się, że rzutem na taśmę wygrał pan Anonimowy.

Bardzo chcielibyśmy poznać twoje personalia, czy mógłbyś nam podesłać plik .psd? ^^;

Wersja być może nie ostateczna, ale mniej więcej coś takiego.



Oczywiście dziękujemy wszystkim za nadesłane prace i pomysły. Doceniamy wasz wkład tak jak wy doceniacie nasz ;)

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratuluje wyboru dobrze wybraliście :)
I mam do ciebie prośbę zrób odcinek o jakiejś starej grze takiej która zabłysnęła na rynku z chęcią byśmy chyba obejrzeli .... Ponieważ zauważyłem że zazwyczaj robisz o tych nowszych podsunę ci pomysł możesz zrobić recenzję mojej gry z dzieciństwa jaką jest cała seria Crasha Bandicota albo o MediEvilu :) Te 2 gry są mi bardzo bliskie i chciałbym zobaczyć twoją recenzję osobiście mogę ci jakąś podesłać tylko napisz do mnie na GG : 5571520

P.S posiadam bardzo dużo pomysłów na twój Show więc możesz się ze mną skontaktować.....

No i oczywiście z chęcią bym się z tobą zmierzył w jakąś grę online na X-Box Live :P Np w Gearsy mogę od kolegi pożyczyć :)

=========
Pozdrawia : BlackDragon153

Zeratul pisze...

pomyśli się... mam pomysł na nowy segment na blogu będzie się nazywał "owsłosiony tyłek", ale to jeszcze duża niewiadoma...

Anonimowy pisze...

Heh...
I mam jeszcze jeden pomysł może konkurs na Video Reklame Epic Fail :) ponieważ w Video lepiej się prezentuje niż w Grafice ;D a taki Filmik bym mógł skleić

===========
BlackDragon153

Mati pisze...

blackdragon co ty tak dupę liżesz , żal ciebie czlowieku x/

Zeratul pisze...

ej ludzie prosilem zebyscie siebie nie obrazali. Mati come on...

Anonimowy pisze...

Mati .....
Powiem ci tak ja próbuję zrobić coś dla Zeratula i Ekipy bo są zdolni i ja chciałem tylko pomóc znając życie ty nigdy byś takiego czegoś jak oni nie wymyślił nawet ...
Ja w nich widzę ochotę i moc w tym że dążą do czegoś i mają swoje cele co w tym złego że chce pomóc ?? Jest dużo krytyków a Reklama zawsze się przyda więc nie gadaj ok ???


=============

BlackDragon153

Mati pisze...

Dobra, ale ja cię już rozgryzłem xD Chodzi Ci o to żeby mieć Zeratula w znajomych a potem pokazywać kolegom "patrz jaki jestem PRO mam kolegę który ma 75k punktów WooW" N/C

Anonimowy pisze...

Eeeeee nie o to chodzi jeśli ty tak robisz to nie porównuj mnie do mnie ;/ ok ?? Podoba mi się ich program i chcę aby był nakręcany jak najdłużej co do Zeratula nie muszę mieć go w kumplach wystarczy mi to że robi recenzję gier i ma poczucie humoru wtedy wiem czy się opłaca zagrać czy nie ponieważ nie zawsze Demo jest w sieci ;/ I najpierw oglądam Recenzję Zeratula a potem pożyczam od kolegi albo coś aby zobaczyć czy na prawdę jest tak jak w Reklamach ...

I myślę że to ty może tak robisz że chcesz mieć Zeratula dla mnie nie liczy się kto ma jaki ranking ja sam mam mały ponieważ jestem niedzielnym graczem i rzadko gram bo nie mam za bardzo czasu a jak mam wolne to se pogram ;/

=======
BlackDragon153

Anonimowy pisze...

Kurde już mnie oczy bolą tam mam kilka błędów tam gdzie jest mnie do mnie to chodzi mnie do siebie !

Ryan pisze...

Osobiście mam nadzieję, że całość jest w wektorach a nie PSD. :P Zeratul ofcoz się nie zna. ;>

Mati: wyluzuj człowieku.

Zeratul pisze...

acha plik prosimy podesłać na efpodcast(at)gmail.com

Czaroxxx pisze...

Kozackie logo pozdro dla BD153. O czymś takim myślałem.

Każdy robie ci chce jo...

Anonimowy pisze...

Jak będę mam czas mogę zrobić Video Reklamę Epic Fail ..... I wstawię tutaj linka :) ... Powiecie czy może być a może coś zmienić itp jak co zachowam specjalnie projekt tylko że ja pracuje w Sony Vegas Pro 8.0 i nie wiem czy wam projekt by odczytało jeśli go nie macie ... Ale jak co ja mogę coś zmienić

============
BlackDragon153

Anonimowy pisze...

BlackDragon153 ile Ty masz lat? ;p
zgaduje że 15 ale wolę się upewnić ;p

Anonimowy pisze...

ogólnie to mam 17 :P .......
Wiem że jestem młody no ale cóż ...
======
BlackDragon153

Kafar PL pisze...

Ja też mam 17, ale mimo tego nie zachowuję się tak jak ty -.-

btw mógłby ktoś podać szczegóły tego konkursu na tłumaczenie epic fail? Sorry, ale nie chce mi się słuchać lub ładować całego podcastu, żeby na samym końcu usłyszeć to, co mnie interesuje. Ten odcinek akurat przegapiłem a Epic Fail trzeba słuchać na bieżąco, bo omawiane są najnowsze wydarzenia, więc słuchanie kilka odcinków wstecz nie ma sensu.

Anonimowy pisze...

To jest właśnie Polska,
chłopakowi się tematu spodobał,chce coś pomóc podcastowej ekipie, jara go to, podoba się mu ich "robota" a,zamiast wsparcia, odrazu dostaje negatywne komentarze.
Trochę wiary w ludzi :]





~krak2610

cumsh0t pisze...

grubo jebnieci ; D nie macie co robic tylko sie o Anonima bluzgac :f naprawde ludzie macie nasrane lekko... troche luzu i zyjcie w zgodzie! : ( PEACE!

T-800 pisze...

Trzeba się czasem troszkę pomasturbować,bo jak się tego czasem nie zrobi to efekty są takie,jak u Matiego czy Kafara.
Ulżyjcie sobie chłopaki :) i będzie weselej.

Kafar PL pisze...

Nie chodzi o to, że jego inicjatywa jest zła tylko o to, jak tutaj liże dupę i mówi, że jest cudotwórcą, który sprawi, że podcast będzie znany na całym świecie, a tak naprawdę jakby chciał coś zrobić to by nie pisał postów na blogu tylko znalazłby jakieś namiary na ekipę np. z forum Neo, XBL, PSN, youtube i z nimi pogadał o tym prywatnie.

T-800 pisze...

Spokojnie,to sprawa BD.
A ja radze ci to samo co w moim pierwszym poście w tym temacie :)

Ryjosław pisze...

Wysłałem tłumaczenie Epic Faila na emaila.

reklama