Reklama

Gamercard

środa, 15 kwietnia 2009

Konsolowisko

Zostałem współpracownikiem http://konsolowisko.pl Będziecie mogli poczytać na nim moje felietony (kącik "Left 4 Zer"). Postaram się utrzymać tempo 1 na tydzień.
Pierwszy jest już dostępny
Platynowa porażka

Na zachętę mały fragment.

Wróciłem do pokoju, po czym walnąłem się na kanapę i podrapałem po jajkach. W TV po raz kolejny zapuszczono trailer nadchodzącego killera - KILLZONE 2. Jako że widziałem go już setki razy, to niechętnie, ale jednak podniosłem się i poszedłem do kolejnego pokoju, buńczucznie nazwanego Trophy Room. Wśród stojaków ze złotymi i platynowymi pucharkami, które zdobyłem za przejście takich gier, jak: UNCHARTED, BURNOUT PARADISE czy EAT LEAD, znalazłem pusty stolik, który miałem wkrótce zapełnić trofeami z KILLZONE 2. Wyjąłem rękę z nocnika i… obudziłem się. Tym razem byłem w swoim pokoju, a nie wirtualnym pomieszczeniu Home, w swojej kolekcji miałem już KILLZONE 2, no i czułem niesmak kolejnej niespełnionej obietnicy Sony.

2 komentarze:

Reveranger pisze...

Mam nadzieję, że będziesz nas powiadamiał o kolejnych artykułach :)

Bemo pisze...

O! Znany w całej Polsce (tudzież w Indonezji) publicysta łaskawie zgadza się raz na tydzień walnąć felieton dla portalu prowadzonym przez jego znajomych... A, że jest fanbojem X'a, to w pierwszym z nich rozwodzi się nad tragicznym systemem trophies.

Ale i tak czyta się to świetnie i osobiście nie mogę się doczekać następnego felietonu.

reklama