Reklama

Gamercard

środa, 8 kwietnia 2009

Fame!


Bardzo interesujące rzeczy można znaleźć w internecie... google jednak to skarbnica wiedzy. Wiedzieliscie, że moje filmiki doczekaly się ripa
http://peb.pl/pozostale-m-in-filmy-3gp/389931-rapidshare-dowod-ze-ps3-ssie-palke.html

że mam,

"on ma ponad 23 lata i jest żonaty"

http://x360iso.org/gry/11879-potega-ps3-w-killzone-2-a-2.html#post96525

że moje filmiki są popularne w Indonezji
http://www.indonesiaindonesia.com/r/video-search-engine/?do=view&vidid=QSAmvvxixpg

i w wielu innych miejscach na swiecie.

Pytanie kiedy w koncu doczekam się premiery na PSN i Xbox Live?

Sony i Microsoft milczą...

26 komentarzy:

Leito_PL pisze...

No i Pozytywnie Zeratul jesli ci to nieprzeszkadza to super;] Fajnie ze ktos je docenia.
No tylko czekamy na Sony co jak to mowisz" wydalo 1 gre i nietrzeba sie meczyc z wyborem gry".
Mam pytanie czy PS3Network i XBL jest podobne czy na XBL niema calkowicie zaklucen i lagow ?
Bo mam PS3 ale w Niedziele kupije x360 ;]

Leito_PL pisze...

Skad ty juz od jakiegos czasu masz Rag Doll kung fu ?? na PS3 ??

Zeratul pisze...

wersja recenzencka z pewnego zrodla

Anonimowy pisze...

hłehehehe masakra jak czytam wypowiedzi z tego forum 360 coś tam :D
Zeratul proszę zrób jakiś cały program o strzelaniu w krocze martwym przeciwnikom! musze zobaczyć komentarze jakie wywoałasz na tymże forum :D
hehe, wracam do lektury.
~krak2610

Evelan pisze...

napisz e-maila do sonego i m$ może nie odpowiedzą :E
wezmą cię jako główna op[stać we flowerze 2 będziesz odgrywać rolę szarego kwiatka

Anonimowy pisze...

To już się z Lisą ożeniłeś ^^
Nie no rofl czekaj na zaproszenie do radia, potem TV ;p

Reveranger pisze...

peb.pl - rozśmieszył

x360iso.org - dobił (komentarze na twój temat)

indonesiaindonesia.com - zmiażdżył, zjechał, zniszczył, rozwalił, oczywiście w pozytywnym sensie :)

Ej, ja rozumiem, że na wesele wszyscy dostajemy zaproszenia? :P

DeviLSide pisze...

"a gosc jest dla mnie niepowaznym,niewyzytym malolatem (dal tego 100% dowod strzelajac trupowi w krocze - ja pierdziele jakie smieszne). " - ^.-...
Najlepsze jest to, że w temacie "Potega PS3 w Killzone 2 " pojawia się dyskusja o Zeratulu ;>.
ShowShowShowShow staje się coraz bardziej sławne, będę wyczekiwał aż odcinki zaczną się pojawiać na XBL z możliwością ściągnięcia na dysk za MSP :D.

Leito_PL pisze...

to prawda ze na XBOX 360 mozna rozmawiac z przyjaciolmi ale kazdy z nich moze grac w inna gre??

DeviLSide pisze...

Tak, prawda.

Leito_PL pisze...

W niedziele kupuje x360. Jakie gry polecicie na poczatek zeby byl dobry multi i zeby grali polacy?

I czy warto kupic x360? (mam juz PS3)

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=muifpHH8MI4



I Play Halo 3

Reveranger pisze...

Leito - więc wybierasz pomiędzy Wii a X360, jeszcze się zastanawiasz?

StilloPL pisze...

Warto xboxa, Halo 3 robi miazge :)

a te komentarze o Zeratulu na tym forum tam to niezłe :D widziałem że założyłeś na xboxarea.com konto ;p połowa forum już wiwatowało że coś napiszesz xD jednak konto pozostało z liczbą postów = 0 :) wbij czasem człowieku walący po genitaliach xD

Leito_PL pisze...

Nie Niewybieram pomiedzy WII a X360.

Posiadam PS3 i chce kupic jeszcze X360 ale niejestem pewien.
Dlatego pytam jakei gry sa fajne i co ma fajnego.

Reveranger pisze...

X'a warto kupić choćby dla samego Gears of War 2 :D Masz serie Halo, Gearsy jak już wspomniałem to są te najlepsze. Do tego ten niebiański Xbox Live :x Ja tam się nie znam powtarzam tylko słowa innych :P

Anonimowy pisze...

To co TY CZŁOWIEKU WYRABIASZ, to się w głowie przeciętnemu nastolatkowi nie mieści! Same filmiki z yt ryją beret, blog zresztą też, ale Epic Fail, to jest coś, na czym moglibyście trzepać kasę, słucha się was równie dobrze co czyta "szmatławce" (Psx Extreme i Neo+ lover<3) słucham was, i wnioskuje że w słuchawkofonach mojego "foniaczka" trzech ekspertów porusza tematy, które warto poruszyć, jednak nikt ich wcześniej nawet kijkiem z daleka nie tykał. Zawsze aktualne niusy, no i 3 szybkie na klatę ^^ W każdym razie czekam na kolejny felieton z olbrzymią niecierpliwością.

Ps. Mam nadzieję że poruszycie temat gier third party, jak singstar, eye toy czy Guitar hero.

Pozdrawiam!

Zeratul pisze...

akurat singstar to gra first party, a eye toy to akcesoria

Reveranger pisze...

A co znaczy first party i third party? jest second party? xD

Leito_PL pisze...

Czy ktos wie kiedy dokladnie wyjdzie gra "KODU Game Creator" na XBOX 360 ??

Anonimowy pisze...

haha

"on ma ponad 23 lata i jest żonaty"

mój tekst xD

pisałem do hmm...? w twojej obronie? wszyscy pisali że "jesteś głupi" więc napisałem to ponieważ:

- na filmikach widać było twoją dziewczynę (wtedy myślałem że żonę,sorki)

- a co do wieku to strzelałem ;))

pozdro ;)

Fatum

Reveranger pisze...

23? Nieee no on przecież jest po 40-stce, nie wiedzieliscie? :P

fatum pisze...

A tak serio Zeratul to ile masz lat?

Bemo pisze...

@Leito_PL, jeśli cię stać - warto. Gier jest od cholery, a najwięcej ludzi gra w multi w GoWa 2 i Halo 3.

@Reveranger - First Party to studia posiadane przez producentów konsol, np. Polyphony Digital, Turn10, albo Nintendo EAD.

Third Party to developerzy niezależni od producentów konsol, np. Activision, EA

Second Party developerzy istnieją, ale to raczej rzadki gatunek. To coś pomiędzy 1st a 3rd Party. W tej chwili jedyny 2nd Party developer jaki przychodzi mi do głowy to Silicon Knights (ci od Too Human).

A komentarze na tych forach są po prostu genialne xD.

Reveranger pisze...

Dzieki Bemo :)

---
SPAM rządzi :x

Kierek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

reklama