Reklama

Gamercard

poniedziałek, 20 kwietnia 2009

EPIC FAIL - podcast 4

Naszym pierwszym gościem został Blizzard Beast czyli znany i lubiany redaktor neo+!!

EPIC FAIL - podcast 4 (45:47)
1:08 - Wyniki NPD za marzec
2:29 - Komentarze na temat NPD
7:47 - GTA: Chinatown Wars [NDS]
13:12 - Sterowanie, dema, długie nogi
19:31 - Biznes DLC
(19:40 - kiedy?)
(22:13 - jaka treść?)
(24:22 - tryby?)
(31:06 - więcej na płycie?)
(35:40 - japońskie DLC)
(40:13 - jak dużo DLC to za dużo?)
(42:40 - wydania specjalne z DLC na płycie)
(45:05 - zakończenie)

Epic Fail, epizod 4.

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wreszcie! Bardzo fajnie i przyjemnie ;] Wyjątkowo dobrze słychać głosy.

wowa pisze...

Taaak... tego mi było trzeba :)

Anonimowy pisze...

Wszystko świetnie tylko ten nowy gościu gada od rzeczy, nigdy nie grał w killzone 2 ale to na pewno kawałek dobrego tytułu.

Anonimowy pisze...

Anonimowy -> Problemy ze słuchem?

Podcast trzyma poziom -> jestem stałym słuchaczem.:)

~krak2610

Ryan pisze...

@Anonimowy: BB powtórzył kilka razy, że grał w wersję dla prasy i nie grał w demo. Co w tym jest "od rzeczy"? :)

Anonimowy pisze...

@ Anonimowy

Nigdy nie grałem w żadną część Pro Evolution Soccer (mało tego - nawet nie zamierzam) a wiem, że to kawałek dobrego tytułu. Nie zawsze trzeba grać, żeby wiedzieć tak fundamentalną prawdę :)

-BB

Shunkan pisze...

Podcast jak zwykle na wysokim poziomie. Trzymać tak dalej!

Zeratul pisze...

co tydzień było pod podcastem ok.40 komentarzy. Co się stało? Już wam się znudziło? Wiecie chyba o tym, że musicie nas karmić komentarzami by dodawać nam staminy

Ryan pisze...

Specjalnie dla Ciebie kotku napiszę 30 komentków. ;P

Anonimowy pisze...

Chceta komentarze ;) to zaraz zawołam fanbojów sony bo w podcastach jest kilka prawdziwych słów o ich konsoli a wiadomo prawda boli.

Witu pisze...

Zaratul, jak byś jeszcze dawał Epic Fail w paczkach do pobrania to było by świetnie.

Bemo pisze...

@Zeratul, komentarzy ci mało? Żaden problem: Intro wciąż ssie niemiłosiernie, nie mam ochoty słuchać o twoim szczaniu, Blizzarda źle słychać, Ryan broni wycinania leveli z gotowej gry, Max nie ma nic do powiedzenia, a ty masz małego(na to przynajmniej wskazuje ankieta na blogu).

A tak na serio: jest OK, ale jak dla mnie za krótko i za mało hmm "konkretnie" w porównaniu do poprzednich części. Moglibyście poruszać więcej kwestii, a sam podcast mógłby być trochę dłuższy. Mimo to, ciągle bardzo przyjemnie mi się tego słucha.

Carlos pisze...

jest OK, ale 1 i 2 czesc byly kozackie, przy tej troche ziewalem :P powodzenia w dalszej pracy ;]

Anonimowy pisze...

Ja się jak zwykle przyczepię do słupków i tabelek, poco to komu? Przecież każdy kto się tym interesuje znajdzie sobie odpowiednie dane w necie. Moim zdaniem w podcascie przydałoby się więcej luzu, ciętego humoru i przytaczania własnych odczuć. Nie przemawia do mnie zdanie typu: gra X,Y podoba mi się albo mi się nie podoba, interesuje mnie dlaczego jest fajna albo słaba.

Michal pisze...

Gówniany podcast to i mało komentarzy.

Ryan pisze...

@Michal: Pewnie trafiłeś w sedno. :)

Wojtek pisze...

Nie da się RSS'a podcastu wrzucić do katalogu podcast.pl . Na Blipie sugerują, że RSS jest niekompletny, albo zbyt nowy.

reklama