Reklama

Gamercard

sobota, 4 kwietnia 2009

EPIC FAIL - podcast 2

No i nadszedł ten dzień gdy na świat zawitał drugi podcast EPIC FAIL. Zapraszam do komentowania


EPIC FAIL podcast 2 część pierwsza
Epic Fail 2, część pierwsza (28:40)
0:55 - Obniżka ceny PS2
10:54 - Polscy producenci gier
13:13 - Call of Juarez
16:18 - Wizerunek
21:54 - Chodzi o kasę?
24:15 - Nibris
28:22 - Onlive

EPIC FAIL podcast 2 część druga
Epic Fail 2, część druga (29:30)
00:29 - Onlive (c.d.)
11:02 - Trzy szybkie na klatę
11:38 - Dlaczego jesteś fanbojem Halo?
13:50 - Najlepsza konsola w historii?
17:50 - Jak zabić Sonica?
18:13 - O biedzie Sonica
20:57 - Gra, która Ci umknęła, ale wróciłeś do niej po czasie
22:15 - Project Sylpheed

Epic Fail, epizod 2. (dwie części)


42 komentarze:

unknown pisze...

No i bardzo mnie cieszy taki dłuższy podcast :) Wieczorem posłucham a jutro skomentuje, mam nadzieję że tak samo dobry jak ostatni...

Kaucz pisze...

Wreszcie ;] Musze powiedzieć że gadacie od rzeczy ;] I chcę się was słuchać, stwierdzę że ten podcast jest lepszy od najnowszego Polygami. Żeby nie było żem wazelina po prostu to moje zdanie.

Marcin pisze...

poprzedni podcast lepszy ;))
w tym odcinku czegoś mi brakowało...?!

crazzie pisze...

zrob pan jakis odtwarzacz bo sciaganie na dysk to w latach 90 sie robilo..

Marcin pisze...

crazzie w 2009 roku jest już coś takiego jak dodatek QuickTime Plugin-in dzięki któremu nie będziesz musiał pobierać pliku skoro to dla Ciebie aż taki problem...

OREK pisze...

włąśnie dobrze... możesz mieć na dysku i zobaczyć kiedy chcesz... :)

crazzie pisze...

sram na jakieś kłikkłiktajmy

haven pisze...

Bardzo fajnie wam to wyszlo, pierwszy jak i drugi program. Odcinek o psp byly mile wdziany bo sam zamierzam kupic ta konsole a napewno wasze wypowiedzi rozwialy by moje watpliwosci :]

Oby tak dalej :]

Anonimowy pisze...

podzielam zdanie @crazzie

Ryan pisze...

@crazzie: zrobimy z tym coś do poniedziałku, spoko. :)

crazzie pisze...

to nie ma formy krytyki tylko propozycji, jest wiele darmowych odtwarzaczy flash, wrzuca się tylko plik na serwer, kod na stronę i można działać, znacznie ułatwia to sprawę

Ryan pisze...

Dla mnie to jasna sprawa, że plajerka i RSS powinny być. I będą.

unbot pisze...

niech chociaż wrzucą na wrzute czy inne badziewie, osobiście i tak słucham na telefonie + słuchawki, bo na PC, mam żałosne słuchawki itp. no ale cóż wrzucenie na jakiś serwis nie boli...

Reveranger pisze...

Więc twierdzisz że masz lepsze słuchawki do fona niż do peceta? Hah, ale spoko nic mi do tego :P

A ja wam powiem że mi się nie podobało, za długie, za dużo pierdolenia od rzeczy i na nudno :x
Poprzedni był lepszy ;p

Kafar PL pisze...

Drugi podcast tez jest imo dobry. Tylko radzilbym sie skupic na konkretnych tematach np. gadamy o takiej a takiej grze i kazdy wyraza swoje zdanie o niej, temat wyczerpany to kolejny i tak caly czas. To jest lepsza forma na podcast niz takie prowadzenie wywiadu typu: "a teraz ty odpowiedz na to pytanie, jaka jest twoja ulubiona gra, wydawca" itd. Osobiscie wolalbym, zeby podcast byl po prostu takim spojrzeniem na nowosci w swiecie gier video oczami trzech doswiadczonych graczy, a nie dowiadywaniem sie czegos o nich, co kto lubi itp. Zrobcie cos na styl audio-zgrentgena.

Leito_PL pisze...

Witam mam pytanie Zaratul bo na zajaca kupuje sobie x360 ;] (ps3 posiadam) i niewiem dokonca czy za Achievements w grach sie zdobywa potem PKT za ktore mozna kupowac rzeczy w MarketPlace ??
I czy masz liste ile jaka rzecz kosztuje albo jaki Achievement daje ile PKt ??
Dzieki z gory
Leito_PL

Anonimowy pisze...

za punkty z archivmentów nie można nic kupować, one są tylko dla "szpanu". Za LDC, gry z pierwszego x'a itd. płacisz microsoft points, można je kupić np. na allegr.

Anonimowy pisze...

Leito_PL nie można tak, Achievements w grach są po to by potem się chwalić kolegą

Kafar PL pisze...

Sa po to, zeby miec motywacje do przechodzenia gry od deski do deski. A Ty Leito_PL chcialbys jeszcze, zeby Ci placono za granie w gre?

Leito_PL pisze...

Nie poprostu tak slyszalem,ze za pkt z achievmentow mozna potem cos kupic w marketplace.

Ryan pisze...

Nie można. Wyjątkiem AFAIK mają być wygrane w grach Primetime (np. 1vs100) gdzie przebąkiwano o prawdziwych MSP za wygraną. W sumie ciekawe, czy coś z tego wyjdzie. ;]

Bemo pisze...

A co ja mogę napisać? Jest super, bardzo podoba mi się to, że luźno rozmawiacie o poważnych (no, czasem nie) sprawach i zasypujecie słuchacza różnymi danymi. Moglibyście trochę jeszcze popracować nad montażem, bo na razie to wygląda podobnie do showshowshowshow, czyli włączyć mikrofon(kamerę), nagadać się, wyłączyć i w tej formie to później umieścić. Co nie zmienia faktu, że słucha się tego świetnie i całe szczęści, że nie skróciliście czasu trwania podcastu.

P.S. Pod koniec maja ma wyjść Punk-O-Matic 2, będziecie mieli okazję do zmiany intra ;).

Leito_PL pisze...

na MarketPlace dema i trailery sa za free ??

Bemo pisze...

@Leito_PL, tak, ale bez płatnego XBL Gold masz do nich dostęp tydzień później.

Anonimowy pisze...

Przydałoby się zrobić tak żeby wszystkich było słychać jednakowo i żeby przy tym jak mówi Max nie pierdziało tak strasznie i nie było za cicho. Następnie chciałbym abyście nowo rozpoczęte tematy zaczynali jakimś krótkim zdaniem wprowadzającym w zagadnienie, przykładem tutaj jest Onlive - pada hasło i nagle toczy się rozmowa a ja nie wiem co to dokładnie jest bo tylko gdzieś mi się nazwa obiła. Chyba że adresujecie swój podcast do osób siedzących głęboko w tematyce to w takim razie moja wina. W dalszej kolejności przydało by się skoro podcast ma być "zrywem młodych ale doświadczonych graczy pragnących porozmawiać między sobą o grach i konsolach" abyście mówili o swoich odczuciach podczas grania w dany tytuł, dlaczego kolejną noc zarywacie męcząc daną gierkę i jak sam proces grania wygląda. Nie jestem zwolennikiem podchodzenia do gier przez pryzmat tabelek, wyników sprzedaży, nakładów na marketing itp. To nie jest dla mnie żaden wyznacznik i dlatego bardziej chciałbym posłuchać o przeżyciach związanych z daną grą tak jak to było w części pierwszej (killzone2 i Resident Evil 5). Na koniec chciałbym abyście w przyszłym podcascie zestawili obecne konsole i powiedzieli o swoich odczuciach związanych z graniem na nich i tytułami które na nie wyszły (kolejny raz bez tabelek, wykresów itp) z perspektywy gracza który użytkuje je na co dzień, dla którego są źródłem rozrywki a nie produktem marketingowej kalkulacji. Chodzi mi o to jak dobrze się przy nich bawicie i czy się na nich zawiedliście a jeżeli tak to w jaki sposób.
Ps: Całe przedsięwzięcie (podcast) uważam za coś fajnego dlatego piszę te parę aby w moim mniemaniu ulepszyć go jeszcze bardziej.

Ryan pisze...

@Bemo: Zdziwiłbyś się. Doprowadzenie podcasta do tego stanu trwa 3-4h na 1h nagranego audio. Całość muszę wysłuchać przynajmniej dwukrotnie, wyciąć zbędne fragmenty (te, które da się wyciąć), dodać intro, czasem gdzieś jakiś efekt dźwiękowy. Zanim się za to zabrałem też mi się wydawało, że to chwila. ;)

A co do intra - myślimy nad zmianą, no. Już się proszę tak bardzo nie czepiać, bo się zacznę jąkać. :P

Ryan pisze...

@Anonimowy: staram się coś wykombinować z audio. Problem nie jest trywialny, bo ja jestem na zachodnim wybrzeżu USA, Zeratul na wschodnim a Max w Polsce. :) Całość nagrywana jest przez Skype, stąd taka a nie inna jakość.

Mam jednak pomysł jak to naprawić, z tym że muszę usiąść i napisać do tego celu wtyczkę do Skype. A to nie jest zadanie na jeden wieczór. ;) Ale jesteśmy świadomi braków w audio i staramy się coś na to poradzić, spoko.

Dzięki za komentki w każdym razie. Staramy się nie patrzeć na tabelki i cyferki, ale ja niestety jestem zawodowo skrzywiony i zawsze będę w tym kierunku dryfował. W sumie wszyscy trzej jesteśmy (Max i Zeratul zajmują się zawodowo finansowością, ja programowaniem). Ale postaramy się być zawrzeć więcej esencji, spoko. :]

Leito_PL pisze...

Tak wogle tylko zadawalem pytania, ale ogolnie Podcast jest super. Nie sluchalem lepszego.

Spootn1k pisze...

żeby była wypasiona jakość, to każdy musi nagrywać u siebie tylko swój głos i potem umiejętnie to zmontować :)

Zeratul pisze...

a tak na pewno nie bedzie

Leito_PL pisze...

Jest jakis dzien w ktory wychodzi Epic Fale ??

Ryan pisze...

@Zeratul: a właśnie, że będzie. :P Zmuszę Was w końcu do zrobienia właśnie tego. ;]

Ryan pisze...

@Leito_PL: Nie wiem nic o Epic Fale, ale Epic Fail ;] będzie wychodził w soboty lub niedziele, zależnie od tego jak będziemy w stanie znaleźć czas na nagranie i montaż. :)

Anonimowy pisze...

no skoro zaczesliście o spadku ceny z PS2 to zapraszam na ta strone: http://xboxm.pl/index.php i poczytac newsa "Sprzedaż X360 maleje" i skomentowac w następnym EPIC FAIL. Tak samo jak o nowym Xboxie 500 oficjalnie zapowiedzianego... także opisany na tej stronie. Bardzo lubie was słuchać więc może coś powiecie o tych 2 rzeczach... Pozdrawiam panowie :D Grzesiek

Kafar PL pisze...

Haha jesli chodzi o Xboxa 500 "oficjalnie zapowiedzianego" to jak mnie pamiec nie myli zapowiedziano go 1 kwietnia :D

Ryan Ty sie nie wymadrzasz, tylko madrze gadasz, zreszta wszyscy macie wiele ciekawego do powiedzenia. Czekam na kolejne odcinki.

Zeratul pisze...

nie ma to jak napisac komentarz tylko po to by zareklamowac strone

Ryan pisze...

@Zeratul: Może kupimy u nich reklamę? Teraz tylko 79zł! ;D

kmh pisze...

Wyszło bardzo fajnie. Były i poważne gadki i pogadanki w stylu "twoja ulubiona konsola". Nie siedzę już na forum Neo, więc dzięki temu mogę jakoś was poznać i się ustosunkować do tego co gadacie.

Czekam na następne odcinki!

Anonimowy pisze...

Bardzo fajna sprawa z tymi podcastami, wreszcie znalazł się ktoś mądry bo już czytanie osób zdrowo nie myślących (czyt fanboj) mnie nie bawi. Ja to oceniam według siebie 10/10. Czekam na kolejne odcinki.

Anonimowy pisze...

no Zeratul musze Cie rozczarować... nie podesłałem linku tylko po to zeby reklamować... ja to zrobiłem tylko dlatego zebyście panowie poruszyli te sprawy które są dośc istotne dla nas konsolowców. a wasze rozmowy sa bardzo interesujące i przedstawiaja dokładnie wszystko co chciało by sie usłyszeć ;)

Michal pisze...

Lepsze Podcasty ma what2play.tv , sorry taka prawda.

Ryan pisze...

@Michal: hej, kwestia gustu. Taka prawda. :) Uważam, że jak na amatorski zryw idzie nam całkiem dobrze.

Amatorski, co nie znaczy, że nie patrzymy na (bezpośrednią lub nie) konkurencję i nie wyciągamy wniosków. :]

reklama